heup

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-01 22:19

hoihoi!! ik ben net terug van de manege, heb weer lekker gereden. nou ja lekker... heb op Shakira gereden (de jonge tinker). eigenlijk mocht ze niet lopen, maar thea zei dat t wel goed voor dr was om een uurtje te lopen dus mocht ik op Shak rijden. (ikke blij aan de ene kant maar toch ook weer niet) Ik had gevraagd waarom shakkie niet mocht, ze heeft iets met dr heup maar ze weten niet precies wat. Volgende week maandag om half 12 komt de dierenarts en dan worden er gelijk foto's gemaakt. Ben benieuwd.
In het begin van de les liep ze in de stap wel een beetje onregelmatig, maar t ging nog. Draf werd t al erger, op de rechterhand had ze er duidelijk meer last van dan op links. Toen moesten we galopperen, ik gevraagd of shak mee moest, ja probeer maar was t antwoord. Naja shakira doet wel braaf mee en t ging ook best goed, ook omdat dr spieren al warm waren natuurlijk. Na de galop een tijdje gestapt en daarna nog even gedraafd, ging redelijk. Vond t aan de ene kant heel zielig dat ik erop gegaan was, maar Thea had gezegd dat t wel kon, dussss. Nu wordt t wachten op de foto's....
heeft een van jullie een idee wat t kan zijn?
grtz!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 09:55

hoi maaike
heb t er gister nog met Thea overgehad. Thea denkt dat t in der knie zit. (weet niet of ze dit jou ook al verteld heeft?) waarschijnlijk is ze overbelast, Tinkers hebben nogal grove gewrichten die dus ook langer moeten groeien, maar shakira is erg dominant dus toen ze 3eneenhalf was heeftz e haar mee laten lopen want als je nog langer wacht wordt ze te sterk. netjes 1 uur per dag. Waarschijnlijk moet ze nu 3 maand op rust, maar Thea wil graag foto's maken omdat als t toch wat anders is ze haar niet voor niets 3 maanden niets heeft laten doen.terwijl t probleem er nog steeds zit. Ze gaat dan 3 maanden naar Loenen. Maar wanneer precies ze gaat is nog niet duidelijk, want Ailin komt dus rond dezelfde periode daarheen, en danniela heeft liever niet tegelijk 2 nieuwe ponies. Dus misschien gaat Shakira vrijdag of maandag al weg maar t kan ook zijn dat ze nog 2 weekjes op de manege blijft staan. we will see