Kortste meeting ooit?

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast546

Kortste meeting ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 20:33

Gisteren reed ik naar mijn werk en toen ik langs de Ark reed zag ik de 3 reuzen van Craignethan buiten staan met haar er bij.
Omdat ik al een paar keer had gezegd een keer langs te zullen komen sloeg ik snel af voor een hele snelle meeting.
Vlug de paarden bekeken en geaaid (wat zijn ze groot van dichtbij Haha! ), een babbeltje gemaakt en na 5 minuten weer weg want om 14:30 moest ik op het buro zijn.
Vandicht bij zijn de Shire┬┤s en de Clydesdale erg groot maar super lief.
De stallen waren echt super schoon, de schoonste stallen die ik ooit heb gezien, met daarnaast een bezweete Yvonne Haha!
Ga snel weer een keer langs maar dan wat langer.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 21:32

Ha, ha , ja korter kon echt niet. Maar je haalt de namen een beetje doorelkaar Verward . Ivon had n.l. niet geholpen met de stallen schoonmaken, ze heeft het veel te druk op de Ark. Dus waarschijnlijk was ze daar zo bezweet van Haha! . Ik (Liesbeth dus) was daarentegen en nat van het water om de stallen mee te schrobben en nat van het zweet. Haha! De lauwe douche was erg welkom !!

En volgende keer echt langer blijven hoor. Kun je eens voelen hoe hoog een Clydesdale is als je erop zit !! *LOL*

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie