ik baal!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lindy

ik baal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 18:30

Ik had me ingelogd en schreef een vet lang verhaal voor hier,klik ik op OK,moet ik me weer inloggen en is m'n verhaal weer helemaal weg.
Jeetje,daar baal ik vet van,ik had net een lang verhaal,en klap,ineens weg. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Kan ik weer overnieuw beginnen!!!!!!!!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 19:36

haha... Jij bent vandaag uitgekozen tot het leukste en langste verslag van de dag Knipoog je had het denk beter op kippenhok kunnen zetten *LOL*

ja dat is banketstaaf wat er is gebeurd maar het is niet anders je kunt het niet meer terug draaien... het gebeurd ons allemaal wel eens :|

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:52

jah me too dus ik kopier het hele verhaal altijd ff voordat ik op ok klik (en dan vooral de lange verhalen) kun je zo weer op plakken drukken as het al mis gaat. (soms ben ik wel handig! Koe )

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 19:01

Je zou het verhaal eerst in Word kunnen tikken. Vooral met lange verhalen is dat handig. Dan kun je 'm met kopiƫren en plakken op Bokt zetten.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 08:12

oh ja,da's wel een goed idee!

esythegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:26

dat lijkt me ook beter ik heb het ook een keer gehad toen kreeg chello weer is 1 of andere storing
nou dan baal je echt hoor!!!

ieder paard heeft zijn eigen waard!!! Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie