van alles en nog wat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-01 17:08

gister lekker een buitenrit gemaakt samen met een vriendin en haar arabiertje...
jino is eenbeetje traag van begrip.. we gaan altijd naar zo'n kei groot weiland en echt heel hard crossen, en nansy (arab) gaat echt al heel vroeg van te voren helemala dribbelen en springen enzo, die weet dan dat we naar hét weiland gaan, en jino loopt er dan echt zo beetje dommig naast van: huh, doe eens niet zo maf, wat is er aan de hand Verward???? en als we er dan eenmaal zijn heeft jien echt een zetje nodig anders blijft ze gewoon rustig stappen hor... en ze heeft altijd hgeel erg dat ze van de uitgang van het weiland heel rustig is en altijd een afwijking naar links, echt zo veel dat als ik haar lang zou laten ze gewoon omdraait, maar ik merk wel dat als ik m'n been eraanleg dat ze dan heel snel weer recht onder me is, en ik laat haar altijd tot het einde door crossen en dan aan het eind laat ik haar lang en dan spurt ze terug naar de uitgang.. pas dan geeft ze zich helemaal.. terwijl nansy dus echt kei hard weg schiet als we het weiland oprijden en nans is ook echt veeeeel sneller.. maaaaar ooit zal jino sneller worden *LOL*
het was best wel 'warm' gister, ik bedoel het was 11 graden ofzo en toen we terug kwamen had jien suuuper modderige benen en natte benen, dus ik dacht ivm de mok, ik spuit haar mooi af en zethaar inde badedas en daarna lekker afdrogen.. aangezien het toch niet koud was dacht ik niet dat het kwaad kon.. en liek (baasje van nansy) dacht er ook zo over dus ik nans vasthouden en zij haar afspuiten enz enz. en jino stond dus nog in het gang pad beetje af te koelen en op te drogen en toen hadden we nans afgespoten dus toen ging ik ff handoeken en badedas halen was zo'n ander meisje naar liek gekomen zegt ze zo: ja jullie zitten zeker te wachten tot jullie ponys long ontsteking krijgen he? en jullie hebben niet eens gepoetst! jeeeeej wij hadden echrt zoiets van: JEEEJ WAAR THE HELL BEMOEI JE JE MEE!! tsss echt zo Schijnheilig van haar grrrrr kan daarniet tegen..misschien leek het alsof wenietgepoetst hadden want ze waren nogal bezweet geweest en bij jino waren daardoor een hele zooi haren losgekomen dus dat zag er niet uit maargoed we hadden toch echt normaal gepoetst van te voren en dan gaat zij zo lopen zeiken terwijl zehelemaal geen recht van spreken had.. grr kn daar zo Boos! om worden

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 18:13

opzouten! Misselijk Misselijk

en al had je niet gepoetst!!! Ze heeft wel lekker kunnen rennen!!

Jakkie zulk soort mensen zou je toch