Horseland.com

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Horseland.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 14:57

Zijn er hier nog meer van die maffe personen like me die horseland spelen? Bloos Das een paardenspel, maar dan wel helemaal geautomatiseerd, dus niet mailen enzo ( Gaaaap ).
Ikke ben *Skimmy*, en ik fok Friezen Haha! Clown Tong uitsteken

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:59

wat is de site dan
die vind ik beter dan al die andere spelletjes

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 19:25

ben der ooit geweest ja, en ook aangemeld geweest, maar vreselijk gewoon... het zelfde eigelijk als al die andere VRESELIJKE paardenspellen...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 00:57

ik heb me net aangemeld, maar ik vind het er zo moeilijk uitzien en ook niet mooi. ook nog Engels, nee, veel te ingewikkeld Haha!

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 21:05

Ik heb me 3 jaar terug ofzo aangemeld, toen kon je nog flink valsspelen en veel geld verdienen. Nu niet meer en de lol is er vanaf Haha!
Ze hebben alle bugs eruit gehaald.
Eerst kon je bijvoorbeeld door met je eigen hengst te dekken het dekgeld bij je inkomsten optellen. In principe moet dat dus 0 zijn, je betaalt 100 dollar, je vangt 100 dollar. Maar toen kreeg je er nog 100 dollar bij. Dus je begrijpt al, dekgeld op 9999999999 en dekken. Helaas zijn dit soort bugs eruit, ik kom er nooit meer eigenlijk, heb het ook nooit intensief gespeeld.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 21:28

germie schreef:
Ik heb me 3 jaar terug ofzo aangemeld, toen kon je nog flink valsspelen en veel geld verdienen. Nu niet meer en de lol is er vanaf Haha!


Kan wel hoor Haha!Gewoon meerdere staallen aanmaken, in je goede stal een paard voor 10 000 te koop zetten en die verkopen aan een van je andere stallen Haha! en je hebt er weer 10 000 bij Haha!

Ik had ineens 70 000 dollar ipv 10 000 Schijnheilig

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 11:16

Maar melissa, dat is legaal valsspelen, niet echt valsspelen. Ik kon ook m'n eigen paarden voeren, punten aanpassen, shows winnen enz.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lina1998, MissWeenie, Ninaka, Roosch, tienus63, Zinzi_jewel en 105 bezoekers