Meeting bij Obelix.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Meeting bij Obelix.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 23:42

Vandaag hadden we afgesproken om bij Obelix te meeten. Eerst Flair bij het station opgehaald. Dat ging al bijna mis aangezien we geen plaats hadden afgesproken Haha! . Vervolgens richting Enkhuizen gereden. Nog ff snel bij Golin gestopt aangezien die de broer van Flair kan zijn. Om een uur of 1 kwamen we dan bij Obelix aan. Eerst natuurlijk de paardjes bekeken en gefotografeerd Haha! . Daarna gingen de dames (Obelix en Montananicole) de zadels halen, en jee wat een spul kwam er uit een kast vandaan om het zadel te kunnen pakken Haha! . nadat de dames daarmee klaar waren gingen ze hun rijkunsten vertonen met ons als toeschouwers. Montananicole vond haar gympen toch niet geschikt om mee te rijden dus die trok toch nog ff snel laarzen aan. Nadat Montananicole en Obelix uitgereden waren mochten Flair en ik ook nog ff op hun paarden rijden. Ik op Montana en Flair stapte op de grote Obelix.Later heb ik ook nog ff op Obelix gezeten zonder zadel wat erg lekker zat Knipoog .Montananicole gaf nog een stukje freestyle demo weg en toen de paardjes weer naar stal gebracht. Met z'n alle nog ff wat gedronken en gesnoept. Maar helaas het werd alweer tijd om naar huis te gaan. Het was een super leuke middag geworden. Helaas duurde de rit naar huis iets langer door een kleine file.


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 07:22

Het was zeker heel gezellig ja Lachen
Lijkt me een leuke stal, vrij relaxed.
En mijn snoepjes vielen wel in de smaak geloof ik Knipoog
Obelix had alleen wat moeite met poseren buiten voor een oog foto, ik zou ook niet stil blijven staan Knipoog

Geweldig om Obelix zo opgeknapt te zien, zeker nadat het er zo slecht uitzag eerst, en nu is ie gewoon er weer helemaal bovenop Lachen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 16:39

hoi hoi..het was zeker een geslaagde dag !!! het is idd een hele relaxte stal!! ja obelix is idd erg gek op snoepjes dan heb je meteen zijn hart gestolen!!

bedankt voor de complimentjes!! hij is idd stukken opgeknapt al... dat te bedenken dat hij erg terug gevallen was van 3 dagen kliniek..
maar hij gaat in ieder geval super goed!! Lachen Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 18:22

Het was idd erg gezellig! En de de paarden zagen er allebei goed uit! Aan Obelix was het niet af te zien hoor dat hij teruggevallen is geweest Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 08:13

tnx !!! Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Hjartje, hokke, laura22, Mark0919 en 42 bezoekers