Gister voorgelezen en geen stem meer over

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Gister voorgelezen en geen stem meer over

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 13:10

haha ik ging gister mee met wedstrijd van iemand en ik zou voorlezen (L1) nou dat had ik die week daarvoor ook al gedaan maar dat ging wle goed toen. Maar goed eerst proefje 14 en die viel wel mee, dan heb je nog ruimte om te ademen tussendoor, maar proefje 15 is echt een ramp! alles komt zo snel achter elkaar dat ik geen tijd heb om voor te lezen te kijken waar ze is en adem te halen, ik was helemaal buiten adem (zielig hè Knipoog)ik moet er niet aan denken om m of z voor te lezen, haha maar ze had wel 2 wintspunten en daar was ze heel blij mee dus dat was wel leuk!

nou jah dit was mijn boeiende verhaaltje bedankt voor het lezen Knipoog Haha!


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 13:43

Toch leuk dat ze twee winstpunten heeft. Daar heb je het graag voor over toch? Je krijgt je stem wel weer terug. Geef 'm maar ff een beetje rust.

Feliciteer die vriendin maar ff van mij. Ook namens andere bokkers neem ik aan.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 07:36

voor wie moest je voorlezen? Lekker dat ze 2 winstpunten had. Kwam vast doordat je zo goed had voorgelezen.

Jeempie Z1+0

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 17:48

vorige week moest ik ook de 14&15 voor lezen..
maar voor ik dat deed moest ik bij een ander meisje die ik niet kende de B8 & de B9 voor lezen ik kwam net uit bed dus ik had echt geen stem.. raakte toch wel een beetje in de zenuwen ik hoesten en slikken en snel verder gaan!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 20:50

L1 valt wel mee, maar soms zitten er rotstukken in. De z1 proeven van Juli waren irritant, maar Z2 is juist wel weer heel fijn. In schoorl had ik negen proeven gelezen en dan ben je echt een dagje aan het krassen(bijna allemaal z en een paar m1/m2 dus ik moest nog lekker brullen ook *LOL* )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 35 bezoekers