Voor de 1e keer met een gogue gelongeerd

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lisette

Voor de 1e keer met een gogue gelongeerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 10:24

Voorheen longeerde ik Barb meestal met een slof maar aangezien ik zoveel goede verhalen had gehoord/gelezen heb ik er 1 aangeschaft. Dus gisteren aan de slag pfffoeh. Gelukkig bleek Barb keurig stil staan toen ik met de touwtjes aan het pielen was. Was allang blij dat hij niks hoefde te doen. Slapen

Ik had hem redelijk los zitten en op het begin liep hij nog een beetje bovenin maar na heel snel liet hij los en liep steeds meer ontspannen. Wauwie wat een wonderteugeltje zeg! Echt ideaal. Barb loopt nl het liefst bovenin zo is hij ook gebouwd maar dit werkt super. Echt een aanrader voor iedereen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:36

Ik weet het, de gogue is fijn met longeren. Maar nu heb ik nog iets fijners: de Pessoa. Die vraagt meer ruggebruik en doordat er ook een lijn achter de achterhand loopt, wordt er meer gevraagd van je paard.

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:40

Ik longeer Laiser ook regelmatig met een gogue.
Ik vind het een fijne hulpteugel.
(Soms zakt Laiser zover met zijn hoofd dat ik bijna bang ben, dat hij met zijn voeten op het touwtje zal stappen)

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie