PONYKAMP!!!!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Keesje

PONYKAMP!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 20:07

Heey luitjes,

Hoeissie? Met mij best wel goed, ik ga morgen op ponykmap met mijn paardje (lees:paard!) haha, hij is namelijk best wel dik. heet binky en is 9 jaar, ik heb er echt zin in want ik heb dit jaar hard gestraind dat is echt nie meer normaal. Ik ben namelijk kringkampioen geweest Knipoog en door gegaan naar de brabantse kampioenschappen en toen naar wanroij Haha!
Als er mensen zijn die dit lezen en deze winter ook naar wanroij zijn geweest mag je best ff antwoorden lijkt me leuk!
Ik voel me nu zo verwaand na dit allemaal te zeggen maar toch ben ik wel trots op ons (bink en ik) dus sorry als ik zo overkom!
Mijn nichtje van 4 liep vandaag tijdens mijn traning door de bak te rennen met de hond maar bink zag het niet eens! Nja, hij zag het wel maar het boeide hem niet. Mijn nichtje is echt superlief!! net als mijn paardje!!!
zijn er hier trouwens mensen die msn hebben, ja dat weet ik ik kan in je profiel kijken maar dan heb ik de hele dag werk. Dus als je wil ken je ff hier je adres zetten, kj?!?!!
allemaal nog een prettige week, en succes met je paardje!!!

xjes kasia *LOL*
Koe dit is een grappig plaatje, en koe, haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie