IK BEN ER WEER EN HET WAS LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-01 19:06

hai hai!!!!!!!

ik ben er weer, en het was supergezellig!!

Ik heb alleen maar op die fjord gereden en we hebben Max, die haflinger, al een stukkie ingereden! Ging echt harstikke goed!!!
En nu mag ik weer die fjord overkopen van mijn oom! alleen nog ff mijn ouders over halen!!
En die Ford, Polly, is echt een schatje hoor! Hij is alleen supersterk! Ik kon hem net houden en telkens als ik op de rechterhand rij en ik ga de hoek van F in, dan flikte hij het iedere keer weer totaal onverwachts om zich om te draaien en te proberen om in volle galop naar zijn maatjes te gaan! Maar dat lukte hem niet echt, want na een paar keer had ik hem door! Hij draaide zich wel om, maar ik had hem sneller weer terug gedraaid!
Dat heeft ie echt heel erg veel keer geprobeerd!! Zelfs vandaag nog toen ik hem snel ff een uurtje had gereden voordat ik naar huis toe ging! Het ging het hele uur goed, maar de laatste paar rondjes n draf flikte ie het weer. Hij deed het alleen maar in draf!

Nou, ik heb weer genoeg geklets ff. Ik vertel nog wel meer! Ik ben nu een beetje moe van het rijden(hij rijd erg zwaar en is supersterk) en van het gezeik van mijn ouders aan mijn kop over dat ik weer eens niet naar buiten toe mag vandaag!!

xxx so

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 20:19

Nou ik zal voor je duimen dat je Polly dan toch mag hebben van je ouders.....tof hoor een fjordje Lovers

Houd je ons op de hoogte Knipoog