je hebt mensen niet meer normaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

je hebt mensen niet meer normaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 15:14

hoi hoi

wat mij vandaag gebeurt
min pont is op dit momnet kreupel duz ze mag lekker op de wei op rust
ik breng haar naar de wei en ik stond even te praten duz bella rukt zich los en loopt naar stal maar wat doen die kinderen van ponykamp gaan ze haar op jagen op tegels Boos! duz ik schreeuwen niet doen want ze mag niet draven als ze dat niet zelf doet gaan ze lachen en doen het nog een keer!!!
ow duz ik snel naar stal gerend en haar bij stal eindelijk kunnen vangen want ze wass helemaal over de rooie nou snel de dierenarts-asistente gevraag wat ik kon doen zegt spuit maar 10 minuten alle benen af en dan rustig op de wei met zuki (dat is een hele rustige pony op de wei) nou heb ik dat gedaan komen die kinderen aan zeggen ze jah je pony loopt ook kreupel Frusty ik zo je dat had ik nog niet gezien waarom dnek dat ik niet rij en ze lekker op de wei staat??

hier kan me nu nog zo boos over maken ik zal haar straks lekker van de wei afhalen en weer afspuiten!!

nou jah sorry voor het lange verhaal groetjes iris

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 15:23

Ergerlijk he ? grrrr........

Beterschap Knipoog

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 17:35

Kan Haak ze niet even vermanend toespreken?

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 18:09

Denk niet dat het hem boeid !

Kijk ook eens bij mijn paardenboeken op marktplaats : https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 19:54

daar hebben jullie gelijk in maar bennie was er niet en het boeid hem denk ik ook niet zo zeer
maar ik weet nu ook waarom ze kreupel loopt ze krijt te veel eiwit en ze heeft rotstraal maar nog niet zo erg maar het wordt wel weer beter!!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:23

Idd even aan de staleigenaar melden,
succes!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 20:30

bennie is de staleigenaar maar die boiet het niet zo

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:39

Nou,lekkere staleigenaar dan.Dan zou ik het recht in eigen handen nemen!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:40

vreselijk, daar kan ik niet tegen van die huppelk*tjes die denken dat je dom bent!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:53

stomme kids, ik ben daar wel eens op kamp geweest, en vond dat er nogal een hoop mensen waren die echt niet gezellig aan t doen waren, stomme lui. Echt van die domme types... grrrr

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 10:52

Concorde schreef:
stomme kids, ik ben daar wel eens op kamp geweest, en vond dat er nogal een hoop mensen waren die echt niet gezellig aan t doen waren, stomme lui. Echt van die domme types... grrrr


ach jah gelukkig is er alleen volgende week nog van die tutjes en dan is er weer ust

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 15:51

O, grote mond tegen de kinderen.

Paar keer last gehad van zo'n kreng die vanachter de stal om het hoekje ineens een brul gaf en ging wapperen als ik mijn paard aan het longeren was. Zo leuk als hij schrok en aan de kletter ging. Moeder zei niets, had het jong niet in de hand. Nou ik heb hem de 2e keer eens goed bij zijn arm gepakt en lekker even geknepen en hem duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was, zoals ik hem al een keer had gezegd. Als hij me nuziet, loopt hij snel weg.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 00:20

rotstraal kan door teveel eiwitten komen.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 00:33

russel schreef:
O, grote mond tegen de kinderen.

Paar keer last gehad van zo'n kreng die vanachter de stal om het hoekje ineens een brul gaf en ging wapperen als ik mijn paard aan het longeren was. Zo leuk als hij schrok en aan de kletter ging. Moeder zei niets, had het jong niet in de hand. Nou ik heb hem de 2e keer eens goed bij zijn arm gepakt en lekker even geknepen en hem duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was, zoals ik hem al een keer had gezegd. Als hij me nuziet, loopt hij snel weg.


Extreme duivel Dat helpt meestal wel 't beste Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Vagabondo en 130 bezoekers