Middagje Ameland!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Naz

Middagje Ameland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 21:52

Gisteren was het dan zo ver, wederom naar Ameland om paard te rijden, deze keer met Kim, Jantina en Joost.

Om half 3 hadden we de boot, allemaal keurig op tijd. Kim kwam om ons ophalen en daarna hebben we ff wat gedronken bij de Piraat (waar we tijdens de meeting vorige maand gegeten hebben). Jantina was om 16.00 uur vrij, die hebben we opgepikt, om vervolgens Berber op te halen, waar Jantina op zou rijden. Ging allemaal prima.

Bij stal aangekomen had Kim 2 paarden voor mij en Joost gereserveerd, namelijk Lars voor Joost en Indigo voor mij. Helaas bleek Lars kreupel en konden we geen 4e paard meer regelen, zodoende zijn we met z'n 3en gegaan.

De rit was super, eerst stukje door het bos en daarna over het strand. Daar toch maar rustig gestapt, ook kleine stukje gedraafd. Vooral Lodewijk vindt dat water prachtig, extra hard stampen enzo Haha!
Op de terug weg hebben we toch maar ff gas gegeven, meeenn dat ging hard!!! Kim en ik waaren eerst een stuk achter Jantina, maar Lodewijk wist dat prima in te lopen. Indigo iets minder, maar het ging mij hard zat Haha!

Verder rustig terug gestapt. Het laatste stukje hebben Kim en ik nog geruild, ik dus nog ff op Lodewijk, tis echt n leuk paard!!
Uiteindelijk zijn we goed een uur weg geweest. Na het afzadelen en naverzorgen hebben we nog ff wat gedronken met z'n allen, daarna was t weer tijd om richting boot te gaan.

Kim en Jantina, hartstikke bedankt voor de leuke middag, en als Kim weer op Ameland is doen we t een keertje over, alleen dan wél met zn vieren Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 22:30

Ohhhhh zielig moest Joost achterblijven *LOL*
Klinkt weer erg geslaagd, leuk he Ameland, wanneer gaan we weer? Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 06:09

Jaaaah ik wil ook mee naar Ameland *LOL*!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 08:47

jaaaaaaaaaaah ik ga in november misschien weer 2 weken dusse.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie