Ik ga waarschijnlijk EINDELIJK privéles krijgen!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

grassie

Ik ga waarschijnlijk EINDELIJK privéles krijgen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 21:28

Jippie, ik ben toch wel erg blij! Party!!

Het zit namelijk allemaal een beetje ingewikkeld; Ik had tot vorig jaar les van een plaatselijke instructrice. Die stopte er in April 2001 mee, waarna ik een paar maanden geen les had. Augustus 2001 had ik 1 privéles gehad van een supergoede instructeur, wat supergoed klikte. Helaas mocht hij daarna door persoonlijke omstandigheden geen les meer geven daar op stal. Kort daarna wisselde ik van stal. Daar heb ik 2 keer een half uurtje les gehad van een jonge instructrice, maar op een 1 of andere manier klikte dat niet zo goed. (kon heel goed door mij komen hoor, ik was ontzettend eigewijs in die tijd en nam niet snel iets van een ander aan Schijnheilig )
Goedbeschouwd heb ik dus een heel jaar geen les gehad.

Nu rijd ik sinds kort in een groepsles van de instructeur waarmee het zo goed klikte, maar hij kan mij geen privéles geven. In de les rijden ongeveer 6/7 deelnemers, en dat ik eigenlijk gewoon teveel voor goede dressuurles.

Ik ben ondertussen L1 gaan starten, maar ik zit nu op een punt waarop ik niet verder kom, en dat gaat me waarschijnlijk niet lukken zonder goede begeleiding. Op stal geeft sinds kort een vrouw les waar iedereen nogal enthausiast over is. Ze jureert hoog (iig tot de Z1), rijdt hoog ( ik geloof iets van ZZ-zwaar, maar dat weet ik niet zeker) en haar klanten doen het ook allemaal goed.
waarschijnlijk kan ik deze week een keer les van haar krijgen. Ik ben heel benieuwd of het klikt.. ik hoop het echt, Grassie en ik zijn er gewoon echt weer aan toe. Party!!

Ik heb er iig zin in, ik hoop dat het deze week nog doorgaat!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:50

Ik hoop ook voor je dat het klikt! Anderen zien toch beter hoe je iets anders beter of anders kun doen!
Veel succes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 23:51

Ik ben benieuwd wie dat is... pb je me even Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 06:00

Ik heb zaterdag ook voor het eerst in jaren weer een lesje genomen en ik moet zeggen dat het me behoorlijk zwaar viel.. Heb behoorlijke spierpijn! Tong uitsteken
Ben wel heel blij dat ik weer aan het lessen ben, dus ik kan me voorstellen dat jij ook graag weer wil!
Heel veel succes en ik hoop dat het klikt Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van Nixmeerhoeve..
15-07-08 Trotse mama van Daniel *\o/* en Eileen 03-12-2009!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie