voor het eerst zelf op mystery gestapt!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

samantha5

voor het eerst zelf op mystery gestapt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 13:21

vandaag was het weer zo ver ik ging weer naar mystery toe, ik moest hem uit het land gaan halen, maar meneer had geen zin en bleef maar liggen en begon weer verder te snurken Slapen Slapen, na wat getrek aan het halster besloot hij toch maar mee te komen, in de bak hebben we even wat spelletjes gedaan met zadel op. mystery deed het allemaal prima. toen is die man (lynn) er op gaan zitten en mystery ging vrijwillig stappen en het ging heel erg goed hij liep al lekker ruim, en ja toen was ik aan de beurd ik mocht erop. Ik vond het best wel spannend omdat de laaste keer niet echt goed was afgelopen ik op mystery. en ja toen ging ik er op en ging stappt met hem weg door de bak. hij liep heel erg ruim. toen wilde marjan de vrouw van lynn er ook graag op (dat mocht van mij) maar dat liep minder goed af mystery ging er bokt en springt van door Bloos Bloos en ja uiteindelijk hield ze hem niet meer en viel er af, mystery ging er van door en bleef maar gaan. marjan kon niet meer goed lopen hij knie deed heel erg pijn. toen is lynn er nog een keer op gegaan om hem eens te vertellen dat dat de bedoeling niet was. maarja die werd zo over het hek van de bakrand heen gegooid (zag er leuk uit) door mystery nou, toen is lynn heel boos geworden en heeft hem een paar keer goed geraakt met het touw, en is er weer op gegaan, mystery was nu wel heel erg braaf gelukkig, Clown. foto's van vandaag zet ik vanavond wel even ITP. als het lukt teminste

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Mama van Naomi Olivia Alyssa 10-07-2009 en van Joëlle Sophie 16-10-2012

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 13:25

Niet zo'n heel erg leif paardje dan! Maar wel leuk dat 'ie bij jou wel lief was.
Hoe lang is ie nou onder zadel?

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 13:32

hij is nu een week onder het zadel

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Mama van Naomi Olivia Alyssa 10-07-2009 en van Joëlle Sophie 16-10-2012

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie