luidruichtig rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:41

meestal is blacky wel lief Haha!
maar hij wil ook nog wel een irritant gaan doen en dan roep ik hard: BLACK
of: HEY HOU IS OP
en als ie lief is krijgt ie meestal een klopje en dan zeg ik erbij: braaaaaaf Haha!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 14:29

Ik vind t van weinig respect voor je paard getuigen als je hem helemaal verrot scheld. Ordinair ook. Natuurlijk kan je een stemhulp geven, en dat kan ook een 'negatieve' zijn om hem te waarschuwen of duidelijk te maken dat hij iets doet wat niet mag of op het punt staat om dat te doen. Maar voordat ik mijn paard voor kl*tebok uitmaak moet er echt heel wat gebeuren. Als ik mensen zo hoor schelden denk ik vaak: 'stap er alstjeblieft af, voor jouw staan er4 100 meiden te kwijlen om dat beest te rijden'. Ik vind t zo ondankbaar, net als al die sjaggerijnige bekken op zo'n paard. Je zit er voor je lol op? Je kan prima streng zijn zonder sjaggerijnig te worden en te schelden.

Abacab

Berichten: 1894
Geregistreerd: 10-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 19:33

Precies Lot, dat is helemaal wat ik bedoel Lachen

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 20:03

Ik doe veel met mijn stem, maar dan niet zo dat ze het tot in de stallen kunnen horen. Als het paard irritant doet roep ik een keer NA, dat kunnen ze dan ook wel in de bak zelf horen. Maar dat doen er zoveel, dat is 1 keer en dan is het weer over. Mensen die dan echt gaan schelden vindt ik maar niks. Dat hoeft van mij niet. Ik zeg 1 keer hard wat, en dan mompel ik daarna zachtjes nog wat om de irritatie eruit te laten. Maar niemand hoeft te horen wat ik dan allemaal mompel, staat zo onbeschoft.

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 21:59

ik praat ook met mijn paardmaar geen hele gesprekken hoor haha
maar het maakt niet uit WAT je zegt maar op wat voor toon je paard hoort het als je iets lief zegt en als hij normaal moet doen