Geen les :( ........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Geen les :( ........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 11:09

Ik was gisteren thuis gekomen van vakantie en ik dacht ik heb dan nog 1 les voordat de manege dicht gaat (dus worden er geen lessen gegeven) en alles geregeld dat ik ff mee kon rijden omdat me ouders alles voor me broer moesten regelen omdat die vanochtend met een vriend mee ging naar frankrijk (Sant tropéz Boos! ) en wordt ik om 16.15 ongeveer gebeld...

" ja hallo met anita van hippisch centrum simonshaven (toen dacht ik al me les gaat zeker niet door!!! Boos! ). Ik bel even om te zeggen dat de lessen niet door gaan omdat we geen vervangster konden zoeken voor je les... ( NOU DAS DAN LEKKER DACHT IK....maar gelukkig kwam er nog iets achter aan )
"Je kan wel vrijdag om 19.00-20.800 of van 21.00-22.00 inhalen...."ik zeg zo: "dan bel ik zo terug want mn ouders zijn niet thuis"(want ik moest overleggen over de tijd).

Dus ik ga even op msn en wachten tot mijn ouders thuis zijn....Toen sprak ik Priscilla (skipperfan op bokt) ik vroeg of zij ging inhalen maar zij dacht van niet dus na een gesprekje hadden we besloten dat we dan vrijdagavond van 19.00-20.00 gaan....



Op donderdag baalde ik en toen was het half 10 en toen dacht ik.....nou ga ik nog lekker rijden anders had ik het al weer gehad.....

OJA DIT WAS IK VERGETEN VANMIDDAG GA IK THUNDER (PAARDJE VAN VLIEG OP BOKT) VOOR HET EERST ZIEN !!!! HEB ER ECHT SUPER VEEL ZIN IN EN IEMAND DIE HAAR DE GROETEN WIL DOEN ??? ZET HET FF IN EEN BERICHTJE IK ZAL HET ZEGGEN Lachen Haha!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 11:48

Waarom gaat die manege dicht(als ik dat mag weten hoor)?

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 13:43

had dat gister..
we zagen me instrictrice (sabien) woensdag nog en toen vroeg ze of ik nog mee reed, dus ik jahoor! oh gezellig zei ze dan zie ik je morgen wel!
kom ik om kwart voor 5 aan is er NIEMAND en sabien lachen.. dus dat werd een uurtje vrijrijden dat ging btw ook super normaal gaat tina uitdr bol alleen in de bak (velt ze zich niet op dr gemak en voelt ze zich opgesloten)
nu ging het echt super!! dus toch was ik wel blij dat de les niet door was gegaan *LOL*

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 14:25

jah hij gaat maar vor 2 weken dicht zeg maar voor vakantie niet voorgoed hoor....helukkig niet zeg...