Pff de grote stap genomen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Pff de grote stap genomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 15:50

Een tijdje geleden ging ik met wat meiden rijden met de paarden. dus we reden op een voorrangsweg en toen zei die man Misselijkij maar door.Dus mijn vriendin rijdt door en scheurt die man opeens weg in z'n autotje.Dus dat paard werd stuk aangereden .Die bumper kwam tegen het been aan van het paard.En die vent rijdt gewoon door.Maar alles ging zo snel.Geen kenteken Huilen .We hebben meteen haar pap gebeld en hij kwam eraan met een veearts en trailer dus dat paard ging mee en linda en ik door gereden met de andere paarden naar haar huis.Toen we daar aankwamen kwam Bianca (de eigenaresse van de paarden) huilend naar buiten dat het paardje was ingeslapen Scheve mond Verdrietig Huilen .Ik was nooit meer bij die plek gekomen tot vandaag.Ik heb de stap genomen dat ik daar langs ben gefietst .Ik trilde wel en het zweet stond in m'n handen.Heeft toch een jaar geduurt en inmiddels is Bianca verhuist.

Jewel... :+:


Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:59

tjesus wat heb je dan voor mensen op de wereld ik hoop dat die man zichzelf een keer plat rijd,dat meen ik uit het diepste van mijn hart.Ik vind het wel heel moedig dat je er langs heb durven fietsen maar het zal waarschijnlijk nog wel even duren voordat je die beelden kwijt ben.

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:26

ow wat een poedersuiker mensen bestaan er toch he? denk je eest dat ze aardig zijn om jullie voor te laten. doet die gekke vent dit. ik vind het knap van ej dat je er naast bent gefietst.

Don't dream your live but life your dreams!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 17:21

thxx het was echt heel moeilijk en ik heb wel ff gehuild toen ik erlangs was gekomen.Vreselijk van dat beessie Boos!

Jewel... :+:

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 18:10

Jeetje, ja dat kan ik me heel goed voorstellen zeg, wat een verrekte aso vent, zou ook nie makkelijk langs die plek kunne gaan, moedig van je hoor!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 15:19

ahhhhhhhh wat zielig en sommige mensen o daar word ik zo boos over je rijd toch niet DOOOR


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Afanaisa91, herr_balou, Lalladidoo, laura22, rien10, SusanH, Tijn8, Vagabondo en 77 bezoekers