Wat te doen met pensionklanten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 18:23

Bij de stal waar ik de laatste 2 jaar met Nappie heb gestaan heb ik ook een contract getekend en 1 maand borg betaald. Op zich een goede zaak, ware het niet dat alle veranderingen op stal zomaar doorgevoerd worden zonder de klanten daar op een nette schriftelijke manier van op de hoogte worden gesteld en ik vindt als je een contract hebt moeten tekenen dat dat op z'n minst wel schriftelijk gemeld mag worden!. Ook is er afgelopen jaar 2 x een verhoging van het stalgeld geweest. Het ergste vond ik nog dat er een paar mensen niet op tijd betaalden (dus echt 2 of meerdere maanden achter lagen op hun betaling van het stalgeld) en dat ze daarom iedereen weer een verhoging van het stalgeld wilden gaan geven (de 3e keer dus ) Gelukkig is hier zo over geklaagd dat dat niet is doorgegaan maar toch............het moet van 2 kanten netjes gedaan worden!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 20:39

Daar ben ik het helemaal mee eens.Het moet inderdaad van 2 kanten komen.We hebben klanten op stal die al 11 jaar bij ons staan ,zonder problemen.Eigenlijk zijn dit een soort vrienden geworden in die jaren.Dat van laat betalen kennen we ook.Gelukkig weten we dat het gerust wel komt.Op die ene na dan!!!

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 22:36

Bij ons, hebben we het zonder contracten gedaan. Omdat mijn vriendin haar verwaarloosde shetje snel moest stallen hebben we in de schuur een stal bijgebouwd.
Nu hebben we vanaf het begin afaan gezegd dat het 30 € per maand kost. Dus alleen zijn gehele verbruik in een maand! ER zit dus eigenlijk niet eenswat van de "huur"van de stal zelf bij.
Nu hebben ze pas 4 maanden niet betaalt. Nu gaat het weer goed en is alles opgelost, alleen nu heb ik zo nu en dan wel eens ruzie met mijn vriendin.
Ze denkt dat ze alles maar kan maken! Er woont hier een meisje in de straat dat bij ons op school zat. Zij ging weleens mee, maar zit elke keer zoo druk te doen, dat Keltic sago word.
Hij gat dan bijten (is ook eenkennig). Dan word het gekrijs nog ergen enz. Dan staat ze daar te spribngen en weet ik veel wat!
EN nu heb ik een tijd geleden gezged tegen mn vriendin ( die haar steeeds mee neemt)
Van dat dat meisje hier niet meer mag komen!
Dat was dus over msn...Dan word ze kwaaad dan blokt ze me en komt ze na een minuut weer online :S
Dan is het zo, dat zij wel uitmaakt wie er bij haar pony komt. MAar zo is het toch zeker niet! Het is ons terein, onze stal en het enige wat van haar is, is de pony + zijn halsters e.d!!
Dan word ze zo kwaad ( en ik dus ook)
Dat we elkaar helemaal inmaken. Nou over die ruzie zijn we gelukkig heen. Maar dan is er weer wat nieuws, bij die 30 € zit zijn VERBRUIK inbegrepen. Ze kan vragen aan mij of ik hem wil voeren als ze niet kan, dat is tenslotte niet veel moeite!
Maar ik heb ook weleens een feestje of iets dat ik niet om 7-8 uur uit mn bed wil! Zij heeft dus in de vakantie nog nooit 's-ochtends gevoert.
En zo word iet over dat steeds een grote ruzie. Op dit moment is er geen ruzie (jaja tis een wonder)

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 16:02

Mijn pony staat dus ook op een pensionstal, dat gaat hartstikke goed en gezellige sfeer. Uitmesten wordt gedaan, voeren etc (daar betalen mijn ouders voor). Wij hebben op stal regels waar we ons aan moeten houden en we hebben ook regels waren we ons aan moeten houden. We hebben wel een contract met de stalhouder hoe het zit met geld enzo.