Eindelijk weer echt dressuurles gehad

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vippie

Eindelijk weer echt dressuurles gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 22:06

Dus dat er daadwerkelijk probleempunten Boos! worden aangepakt en dat ik ook daadwerkelijk vooruit gegaan ben in 1 les *LOL* . Was wel ff doorbijten Huilen (helemaal omdat ik normaal western rij, maarja t moet even), maar heb er een zeer goed gevoel aan over gehouden.

Tjo liep aan het eind zeer goed over de rug, sterk achterbeen gebruik, zeer ruim, en super aan de teugel/super aanleuning.
Als ze zo nou de 15e loopt, dan halen we die B proef wel. Man ik voelde me net anky vanavond, hihiihi Bloos .
Mijn vriendin gaf les, en had al gezegd dat ze vrij streng was, nou dat was niks overdreven, maar wel op een goede en leuke manier. T klikte zowaar (en dat heb ik niet met veel instructeurs) en dan neem ik ook veel meer aan.

Nee echt een top avond gehad. Nog even afgsloten met een sprongetje, maar toennie als een steiltje werd neergelegd waren we allebei zo op dat Tjo er overheen strompelde en op dr smoeltje viel Clown Bloos (lang leve judoles valtechnieken). Meteen weer opgestapt en nog even uitgestapt, vandeweek nog maar eens proberen als ze fris is, ze was nu echt kapot en ik ook.

Dus misschien tzt een westernzadel te koop????? Verward NOT!

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 09:13

Hoi wat leuk dat het zo goed ging!
Zomaar omschakelen is vast moeilijk, voor jullie beide. Succes de 15de! Party!!

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 20:54

Nou we pakken er af en toe wel wat dressuur tussendoor hoor, voor dr spieropbouw en de afwisseling, maar dat leek altijd nog meer op western dan dressuur, nu waren we echt in de krul en verzameld kontje eronder, echt gaaf hoor.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie