Wormenkuur gegeven...braaf paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Wormenkuur gegeven...braaf paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 20:57

Vandaag was het weer zover, Levi moest een wormenkuur hebben Tong uitsteken
Mams ging mee, met zijn tweeën is het toch makkelijk mocht er iets fout gaan haha.
Levi probeerde wel zijn hoofd een beetje weg te trekken, maar was verder erg braaf, hij spuugde het gelukkig niet uit en als beloning kreeg hij daarna een smakelijke appel Vork Vingers aflikken

Daarna zijn we nog even de bak ingeweest, er stond een hindernis in en een paar pionnen, dat was intressant! Daar maak ik natuurlijk handig gebruik van Knipoog Balk op de grond gelegd en eroverheen gestapt, toen yoyo game gespeeld en Levi achteruit over de balk heen laten lopen, dat wilde hij eerst niet (ging scheef) maar nadat ik hem gecorriceerd had ging hij toch maar *braaf paard* 8)

Nog even geslalomt om de pionnen en toen mocht mams even met hem lopen. Zij is een beetje bang, maar Levi luisterde perfect, dat was ook weer goed voor haar zelfvertrouwen Lachen

Wat een braaf paard heb ik toch!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:36

jaja krijg je moeder ook nog zo ver om op levi te gaan zitten als die is ingereden of gaat dat weer te ver Tong uitsteken voor mijn moeder wel die durft hem net aan vast te houden Haha!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 19:51

Jawel mams heeft gezegd dat ze erop gaat, mits hij net zo braaf blijft als nu Knipoog Haha!
Ze heeft trouwens al een paar keer op Bassie gereden en 1 keertje op Shadow gestapt Cool