meeting met een hele Bokt-familie

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

meeting met een hele Bokt-familie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 22:55

Aangezien ik nu vlak bij Emmen zit, moest het er een dezer dagen wel van komen: een bezoekje aan Greetje, Yootha en Sundancer (Tony). En dat kwam er eerder van dan verwacht: ik moest gisteren namelijk voer halen voor Ameretto, maar in deze streek lijkt alles en iedereen Subli te eten en ik moest toch echt Pavo hebben. Daarvoor moest ik een heel eind buiten het dorp zijn: na wat heen-en-weer bellen kwam ik uit bij de voerhandel in Weerdinge, zo'n beetje bij de familie Baving om de hoek. Dus dat werd een combi-bezoek in de stromende regen.

Greetje had mij heel duidelijk uitgelegd hoe ik bij hun huis moest komen, maar ik kreeg het toch voor elkaar om het voorbij te rijden. Lastig, die rotondes en leve de mobiele telefoon Haha!. Ik moest maar letten op een jochie met een petje en een kerel met een kale kop die voor het huis aan het werk waren. Maar uiteindelijk herkende ik het huis aan Yootha die bij het hek stond. Toen Greetje er ook bij gekomen was, zijn we de wei van Macilda en Biretta in gelopen. Macilda is een echte knuffelkont, wat een ontzettend lief paard! De Welsh-kudde was alleen per roeiboot bereikbaar aangezien het pad onder water stond, dus die heb ik vanuit de verte mogen bewonderen.

Daarna naar binnen, sloten vol thee gedronken met een roombroodje erbij en de pc aanschouwd waar het allemaal gebeurt. Volgens pa Baving ('de stille Bokker' zoals hij zichzelf noemt) hebben ze nog net geen nummertjesautomaat bij de pc staan, maar het scheelt niet veel Haha!. Natuurlijk kwam het gespreksonderwerp al snel op Bokt, maar wel nadat ik alle foto's en tekeningen van pony's en gewonnen prijzen had gezien die in de woonkamer hangen en staan.

Na een paar uurtjes was het tijd om weer richting Benneveld te gaan, aangezien ik had beloofd om nu eens voor Maarten te koken. 't Was iig een gezellige meeting daar in Emmen! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 01:02

Tony had me er al over verteld Lachen Leuk zo'n spontane meeting Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 07:28

Idd een heel gezellige meeting en wij hebben ook van je bezoek genoten. Knipoog En nu Maarten nog Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 08:40

Was een zeer leuke boktmeeting, we zagen een Starlet rijden en we dachten dat is haar vast,en juist dat was haar!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 09:14

Ha ha, wat een eer, een hele bokt familie in 1 x meeten! Ik heb Yootha en Greetje op de DVT meeting al gezien, nu Sundancer nog.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 09:28

Buitenzorg schreef:
Sundancer nog

Komt wel Komt wel!
Denk 7 September Verward

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 09:57

wie weet he, maar ik heb bijna vakantie en kom dan misschien wel een dagje ook die kant op

trotse moeder van 2 prinsesjes

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 21:19

he had je niet even bij mij kunnen meeten ik woon nog geen 15 minuten van hun vamdaan!!

nou ja volgende keer beter

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie