auw mijn portomonnix

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

auw mijn portomonnix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 00:24

Ik kon het vandaag weer niet laten, aangezien ik een nieuwe tik heb Lachen de zoveelste.... Wil ik nu voortaan op Renske alles gebroken wit voor op concour.

Dat werd dus shoppen vandaag. Ik wilde eigelijk een ANky broek, kindermaat,helaas niet in de kleur Huilen Pikeur en Eurostar waren de enige verdere in die kleuren,... Ik heb maar voor de Eurostar gekozen Tong uitsteken
Moest wel besteld worden want was natuurlijk niet in voorraad. * gelukkig kan ik nog ff sparen *LOL* *
Daarbij moest natuurlijk ook een bij passende plastron, en deze hadden ze alleen van de pikeur, was niet gek duur gelukkig 15 euro.
En een blouse, die heb ik ff laten hangen 70 euro, dat vond mijn portomonnixje ff deze maand wat te duur...
Heb nog wel een shabrak gekocht, gebroken wit, met een zwarte bies, die is echt mega mooi.

1 probleem, handschoenen.. bestaan blijkbaar niet in gebroken wit, nu ga ik morgen witte halen en die ff in de thee leggen in de hoop dat ze uhm geliger worden Haha!
Dus ik en Renske komen voortaan in gebroken wit Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 00:27

shique hoor. Heb je geen verenigings tenue? Lijkt me allemaal wel mooi staan. En misschien dat je die blouse volgende maand kan kopen.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 00:47

HiHi WJ die handschoenen.....koop maar gewoon witte hoor, ze worden vanzelf gebroken wit.......Of je mag ze ruilen met de mijne, ik wil wel weer mooie witte Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:34

wat is gebroken wit Haha! ?? maar toch lekker geshopt lara?mooi hoor! dat wil ik wel allemaal een keer zien! wanneer start je L1?

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:11

Die handschoenen zijn er wel. Vraag alleen niet waar en wie ze heeft, maar ik zie bij ons in de kring ook altijd een 'gebroken witte' combinatie rijden. Ff goed rondkijken en bellen dus.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 15:19

ik wilde ze dus al in de thee leggen Lachen

Nee Heike, we hebben alleen de verplichting om in een jasje te starten.
yentl ik denk dat ik komende winter L1 ga starten, een kant wijken gaat nog niet goed genoeg Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 15:21

Daar hoort wel een blauw jasje + blauwe cap/hoedje bij hoor!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 15:52

Lachen idd daar dacht ik dus ook aan, maar zwart misstaat ook niet, omdat er om het shabrak een zwarte bies zit, vind ik het zelf mooier alles zwart te houden, wat jullie Verward