Instructrice ineens gestopt + nieuwe in aantocht..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Instructrice ineens gestopt + nieuwe in aantocht..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 12:47

Mijn instructrice is ineens gestopt. Na een meningsverschil met de eigenaar van de manege. En ze wil meer tijd aan haar gezin besteden.
Best jammer. Ik heb een jaar bij haar in de groepsles gereden en heb een paar privélessen gehad. Echt een toffe meid, met verstand van paarden.

Nu krijgen we dus een ander. Huilen
Ik ben bijna 2 jaar geleden van een Fjord gevallen en heb daarbij bijna mijn rug gebroken. Het was mijn 3e les na 3 jaar. We gingen galopperen. Bij ons is de regel, dat als je dat niet wilt, je op het midden gaat stappen. Dat deed ik dus braaf. Er was toen een inval-instructrice, die had de regel dat iedereen ging galopperen. Ik wilde echt niet, maar ze had de longeerzweep al gepakt en zou hem wel even opjagen. Die Fjord pikte dat niet en begon te slaan en te bokkken naar die zweep, met als gevolg dat ik eraf viel, met mijn rug op de rand van de bak. 5 ruggewervels + spieren zwaar gekneusd.

En die nieuwe instructrice van ons, wordt zij dus. Ik heb er gelijk al minder zin in.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


chanickyo_i_want_you_back
Berichten: 26
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 12:54

zo dat is wat je echt noemt poedersuiker ik hoop dat ze veranderd is maar als ze dat niet is kun je dan nie op een andere dag gaan rijden

faithfull

Berichten: 324
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:29

ja, ik zou ook niet bij zo iemand in de les wille rijden. dan ben je meteen al je zelfvertrouwen weer kwijt.
echt bale voor je, en ik kan het weten, ik heb in 8.5 jaar rijden al +- 10 instructrises gehad


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, JorineV, Kimmie235, LesleyAnne, Melzazu, MirjamRobin, MissWeenie, OmgiliBot, pluklief, Thami en 114 bezoekers