Stalgenootje op mijn paard laten rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Stalgenootje op mijn paard laten rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 02:16

Aan een stalgenootje had ik beloofd dat ze een keertje op mijn paard mocht rijden. Meisje is 10 jaar, 3 turven hoog en stapelgek op mijn paard. Enfin, vandaag liep ze in een rijbroek niks te doen dus mocht ze erop, beloofd is beloofd. Ze kan leuk sturen en rijdt winstpunten in t L1 met haar pony, dus ik was benieuwd wat mijn paard zou doen met haar op zijn rug en hoe zij het aan zou pakken.
Nou, dat was snel duidelijk, hij liep keurig met haar in het rond. Netjes nageeflijk en goed voorwaarts. Oftewel, een kleine meid van 10 jaar rijdt er zo mee weg Pling . Best aandoenlijk om te zien hoe braaf hij zijn best doet voor zo'n meissie. Alles lukte, stap, draf, galop, achterwaarts en zelfs een stukje wijken in draf en dat terwijl ze met haar voetjes net onder het zweetblad uitkwam Lachen. Intussen gluurde hij uit een ooghoek naar mij, ik stond in de hoek met de vader van dat meisje te kletsen. Overigens had ik dat meisje er nooit opgezet als ik niet heel heel zeker wist dat hij geen gekke dingen zal doen, plus dat hij zodra er wel iets vreselijk engs is, hij eerst naar mij toe komt.
Braaf paard!


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:41

Lab was zo braaf! En het meisje zat er echt met een big-smile op, was ontzettend leuk om te zien. En inderdaad niet alleen leuk, ze stuurde hem keurig rond, zo trots als een pauw.
Jammer dat ik niet de hele tijd kon kijken, moest ook wat aandacht aan de familie geven die ineens hadden besloten te komen kijken (wat moet je anders op een regenachtige zondag Haha! ). Maar wat ik gezien heb zag er goed uit.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:31

lab zag zeker zijn baasje in zn ooghoeken en dacht: laat ik me maar gedragen want anders... Lachen wat een braaf paard!

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:33

Zag er echt super uit, hij liep heel netjes en braaf zijn rondjes, een wereldpaard zal ik maar zeggen!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 12:04

Braaaaf Labje!

Een echt toppertje hoor! Ik durf het niet aan om een kindje op Ozep te zetten... Kusje

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 12:13

Ik durf het maar amper aan om mijn vriend op Muzefee te zetten, laat staan een kindje.
Wat een braaf paard zeg!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 12:16

Als mijn paard braaf is laat ik er heel soms een 12 jarige meid op uitstappen, die leren rijden op een heftig dravertje dus zullen niet snel schrikken ook Haha!
Alleen heeft mijn paard zo het idee dat zodra ik afstap na het rijden, hij klaar is en dus hebben ze vaak wat moeite om hem bij me weg te laten stappen Knipoog meestal loop ik dan ook even voorop dan volgt ie wel.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 12:26

Nou, dit was geen uitstappen hoor, ze heeft hem een half uur gereden.
Gelukkig is hij heel braaf en voorzichtig en enorm betrouwbaar, daarom kan het ook zomaar. Maar zoals zij hem reed, kan ze zo een B proefje rijden Haha!.
Hij wilde ook wel graag naar zijn baasje toe, maar hij ziet aan mij wel wat de bedoeling is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 18:35

Wat een lieverd heb jij zeg! Sommige meisjes kun je er vreselijk blij mee maken. Ik weet nog wel hoe ik stond te dromen aan de rand van de manege als meisje van 10-12. OP de rug van een echt paard, aaaaah eindeloos.
Ik wilde ooit eens een heel lief meisje op Lois laten uitstappen. Meisje reed pony's was heel handig en hielp vaak met poetsen. Ik had Lois eerst goed gereden zodat hij lekker moe was. Ze had haar voet nog niet in de rechterbeugel of Lois begon te draaien met zijn ogen, slaan met zijn hoofd, rillen als een rietje en hij wilde alleen nog maar stijgeren. Gelukkig had ik hem nog goed vast en heb ik dat lieve kind meteen van Lois afgeplukt. Ik vond het zo banketstaaf voor haar en schaamde me rot voor mijn eigen paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:08

Precies Jippie! Dit is een verschrikkelijk lief kind, geen kapsones niks. Ze heeft zelf een pony en daar is ze heel serieus mee aan het werk. Dat ze op Lab mocht, vond ze dus echt geweldig en daarom is het zo leuk. Op stal komt ze ook altijd even bij hem, dan aait ze hem of ze geeft m stiekem een worteltje Knipoog.
Maar, ik blijf trots op mijn paard dat hij zo lief is voor zo'n meissie, terwijl hij zijn baasje af en toe flink aan het denken zet Haha!. Hij kan enorm boefjes zijn, maar op dit soort momenten is het een gouwe. Toch zal ik zo'n meissie niet alleen laten rijden, ik blijf er wel bij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Charlies, Dandy200, Herfstblad, jusdepomme, lovelucydan, Sweetgirl1 en 158 bezoekers