Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LaDar schreef:ik zou ook een verzorger zoeken. Denk dat er genoeg meiden zijn die graag willen poetsen en tutten! Misschien wil die verzorger best helpen met mesten hoor (Misschien dat je haar zelf 'als beloning' af en toe op een van je ander ponys kan laten rijden?) en anders een klein ruitertje zoeken die je zelf goed gaat begeleiden? Voot jezelf ook leuk om te doen
LaDar schreef:ik zou ook een verzorger zoeken. Denk dat er genoeg meiden zijn die graag willen poetsen en tutten! Misschien wil die verzorger best helpen met mesten hoor (Misschien dat je haar zelf 'als beloning' af en toe op een van je ander ponys kan laten rijden?) en anders een klein ruitertje zoeken die je zelf goed gaat begeleiden? Voot jezelf ook leuk om te doen
Kitty84 schreef:En leasen aan een klein tengergebouwd meisje. Wij hebben allemaal meiden tussen de 12 - 14 jaar hier rondlopen (vanaf zo'n 45 kg). En die staan allemaal hun mannetje met een eigenwijze drukke haf en een stevige lompe fjord. Misschien iemand vinden die dus het beestje wil leasen en ook op een verantwoorde manier met de beestjes op kan gaan?
areke schreef:daar zou je afspraken over kunnen maken.
alleen dat s ochtens voeren en op de wei zetten zal misschien wat meer problemen op kunnen leveren.
misschien om de beurt.
misschien dat je ouders ook een dag willen voeren en buiten zetten.
sambagirl schreef:Je vader wil hem niet verkopen, misschien wil hij wel helpen met stallen uitmesten![]()
Ik zou een verzorgster erbij proberen te zoeken, die de kleine pony in ieder geval wel wat aandacht geeft en die je misschien ook met de andere pony's kan helpen.
Wel een luxe probleem hoor!
kyrtjj schreef:Ik heb 3 pony's..Die staan aan huis. En die verzorg ik met mijn zus,, Maar nu gaat mijn zus volgend jaar uit huis. En dan moet ik ze dus alledrie verzorgen, maar daar heb ik eigenlijk bijna geen tijd voor. En we hebben dus 1 pony die teklein is om op te rijden, en waar eigenlijk niet heel veel mee gebeurd, denk 1x in de 2à 3 weken gelongeerd+borstelen.
Dus wij willen die kleine pony dus verkopen, maar hij is heel erg druk, en dus niet geschikt voor een kleine net rijdende ruiter... En mijn vader wilt hem niet verkopen....
Weten jullie nog iets wat we kunnen doen...?
kyrtjj schreef:LaDar schreef:ik zou ook een verzorger zoeken. Denk dat er genoeg meiden zijn die graag willen poetsen en tutten! Misschien wil die verzorger best helpen met mesten hoor (Misschien dat je haar zelf 'als beloning' af en toe op een van je ander ponys kan laten rijden?) en anders een klein ruitertje zoeken die je zelf goed gaat begeleiden? Voot jezelf ook leuk om te doen
Nou daar heb ik dus geen tijd voor.. ALs ik een verzorgstertje zou zoeken, zou ik er zelf bij moeten zijn iig in het begin.. En daar heb ik dus bijna geen tijd voor, omdat ik dan zelf al 2 paarden moet rijden + huiswerk + 3stallen uit mesten+ voor school nog leren.
LaDar schreef:kyrtjj schreef:
Nou daar heb ik dus geen tijd voor.. ALs ik een verzorgstertje zou zoeken, zou ik er zelf bij moeten zijn iig in het begin.. En daar heb ik dus bijna geen tijd voor, omdat ik dan zelf al 2 paarden moet rijden + huiswerk + 3stallen uit mesten+ voor school nog leren.
Als je die verzorger af en toe laat rijden hoef je maar 1 paard te doenje zult in het begin wel tijd in een verzorger moeten steken ja maar dat verdien je later (wanneer ze 'ingewerkt' is) misschien wel terug. Heb je geen paardenvriendin die je wil/ kan helpen? Is nog gezellig ook en je kunt elkaar overhoren tijdens het mesten (huiswerk ook weer gedaan...)
areke schreef:ik denk da je hem dan toch beter kan verkopen want er zijn toch een hoop goede oplossingen gegeven en ze werken geen van alle voor jou.
Urielle schreef:Mijn mening: je vader wil de pony niet verkopen. Laat je vader dan maar een oplossing bedenken voor de verzorging van het beestje.
suusiejj schreef:oeps kyrr sorry had um en tijdje onder in beeld hahaha dus toen had ie nog geen reactie;s en heb me omgekleed en toen pas reactie gegeven dus wat ik zei is al vaker gezegdsorry