Grassie en ik hebben het super gehad in Zeeland!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Grassie en ik hebben het super gehad in Zeeland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 21:31

Tis een beetje laat, want ik heb al foto's (niet van vakantie) geplaatst en nu pas het verslag, maar beter laat dan nooit Lachen .

Het was heel erg leuk in Zeeland. De manege waar Grassie stond was super. Hij stond in een vrij ruime box met een luik naar buiten, en met alleen tralies tussen de boxen zodat hij met zijn buurmannen kon neuzen. ( misschien bevalt dit minder met een niet erg sociaal paard, maar Grassie vond het super)
Er waren 5 weiden, en hij heeft elke dag ong. 2-3 uur op het land gestaan met een vriendje. dat was helemaal super voor hem, omdat hij er thuis maar een uurtje per dag in mag.
Er was een binnen en een buitenbak, alleen was buiten helemaal heel erg zwaar. Niet een klein beetje, maar het leek het strand wel.. daar heb ik 1 keer in gereden en het toen voor gezien gehouden, ik ga niet op vakantie om de benen van mijn paard te slopen. De binnenbak was wel goed, maar zat vaak vol met manegepaarden zodat bak-rij-uurtjes wel zorgvuldig gepland moesten worden.

Ik ben 4 keer met Graziano naar het strand geweest, wat op 10 minuutjes stappen afstand lag. Ik had geen idee of hij al eens op het strand was geweest, maar hij was ONTZETTEND braaf. Meneer keek niet op of om en liep zo het water in, echt super. Party!!

Wijzelf zaten op een hele grote camping , 5 minuutjes fietsen naar de manege, heel luxe voor mij Lachen
de laatste 4 dagen kwam er nog een vriendin van mij logeren, toen zijn we nog een paar keer uitgeweest, was heel leuk allemaal. ( geen details verder Tong uitsteken )

al met al was het dus gewoon een superweek, waar we heel erg van genoten hebben! foto's volgen nog.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 21:48

Echt heel leuk! Knipoog Een echte vakantie gehad dus *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:46

heyhey

leuk zeg, waar ben je geweest, welke manege??

linda

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:52

Fotos???????????

Blij dat jullie het naar je zin hebben gehad...Maarja het kan ook bijna niet anders in zo'n mooie provincie als Zeeland! Knipoog

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:00

Ach ja Zeeland he? *LOL* Lekker dat jullie het ook naar je zin hebt gehad! Lekker hoor!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 08:46

Ah geweldig, overgang voer ging dus ook gewoon goed?
Ik wil uiteraard wel snel foto's zien he!!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 10:28

ik ga spm mijn rolletje wegbrengen Lachen

Ik ben btw nu helemaal Zeeland-fan geworden; wat een super provincie!
echt geweldig. We zijn (zonder grassie) nog in Domburg, Vlissingen en Oostkapelle geweest, en 't waren stuk voor stuk leuke plaatsjes.

De manege heet 'de Strandhoeve' .

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 12:18

grassie schreef:
ik ga spm mijn rolletje wegbrengen Lachen

Ik ben btw nu helemaal Zeeland-fan geworden; wat een super provincie!
echt geweldig. We zijn (zonder grassie) nog in Domburg, Vlissingen en Oostkapelle geweest, en 't waren stuk voor stuk leuke plaatsjes.

De manege heet 'de Strandhoeve' .


aha ik woonde in vlissingen! en mijn oom woont in oostkappelle!