Morgen komen er kijkers..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Morgen komen er kijkers..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 22:18

Voor Makey.. Verdrietig
Ik ben aan de ene kant blij, want het klinkt echt als de perfecte eigenaar.. Maar heb vandaag al verschillende keren gehuild, als ik eraan denk dat mijn lieve meisje straks weg is. Verdrietig
Ik zal haar echt missen.. Ze is zo lief. Hoe erg ze me vertrouwd, hoe lief ze naar me hinnikt als ik op stal kom, hoe leuk ze naar me toe komt draven met die prachtige draf Kwijl , hoe lief ze achter me aan rent als ik ga rennen....
Ik zal mijn meisje echt missen! Maar het is toch wel beter.
Ik geloof dat het meisje die morgen komt kijken ook op bokt komt? Want ik heb dacht ik wel eens foto's van haar pony gezien hier.
Maargoed, ze verdient het wel om zon lieverd als Make te hebben.
Lovers
Haar eigen veulen, wat ook op 10 Juni geboren was (net zoals Make dus) is helaas overleden toen het 10 dagen oud was.. Ik heb net het verhaal gelezen en dat lijkt me echt zoo erg. Ik vind echt dat ze het verdienen om zon schatje als Make te hebben..
Nu maar hopen dat het klikt enzo..
Maar ik zal d'r echt zo erg missen... Mijn lieve Make. Lovers Huilen

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:31

He bah de derde pony die weg gaat in korte tijd... Jammer dat Make weg moet maar het scheelt als ze een goed baasje krijgt en dan heb jij weer al je tijd voor Camilla.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:32

aaah gossie inderdaad lijkt het me moeilijk afstand te doen van zon jong beessie wat jij hebt gekend vanaf het begin. hoop voor je dat het je zal lukken de perfecte eigenaar(na jijzelf dan:P) te vinden

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 22:33

Tja in principe mag ze ook blijven, maarja, wat heb ik eraan...
Over 3 jaar ben ik 18 dus kan ik haar toch niet starten.. Dan kan ik d'r dan nog verkopen maar dan is t alleen nog maar moeilijker.
Ook hadden we niet eens op Make gerekend dus tja dan is het toch anders.
T is wel leuk zo'n veulen, maarja.. de eerste 3 jaar kan ik er neits mee en over 3 jaar ben ik dus 18 en kan ik d;r niet meer starten.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:41

ja soms is het beter als je ook ff naar je verstand luistert ipv alleen naar je gevoel. dan lijkt dit me ook het beste voor je lieve veulentje en kan jij je richten op je lieve paardje wat je nog wel hebt. daar kan je nog veel mooie dingen mee beleven toch?? nogmaals succes en sterkte met de verkoop van je meisje