Monique is back in Holland!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Monique is back in Holland!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 22:58

heeej bokkers, ik heb bokt gemist! en internet en mijn hond en de paarden enz enz.....maar ik heb eeen hele toffe vakantie in Hongarije gehad. we vertrokken vrijdagmorgen rond half 6. tegen de avond kwamen we in Baden am Wien aan. waar we in een "gasthof" hebben overnacht en heerlijk vies hebben gegeten! Misselijk NOT! de volgende dag verder vertrokken naar het huisje. we moesten eerst de sleutel afhalen bij het Novasol reisburo. en na 3 uur langs het balatonmeer rijden kwamen we daar aan....wat bleek we zaten bij het verkeerde buro waar ze de sleutel niet hadden....we hadden 3 uur eerder bij het reisburo moeten zijn! Frusty maar ze hielpen ons en iemand van het andere buro bracht de sleutel dan en dan kondenn wij naar het huisje rijden. helemaal om het meer heen....eindelijk kwamen we daar rond 7 uur aan, was er nog niemand later wel. het huis bekeken, was niet bepaald gezellig en veel mieren..maar goed het was leefbaar. we hebben daar veel aan het meer gelegen..heerlijk weer: 30-36 graden. en 1x paardgereden was superrr!!!! en naar zo'n paardenshow geweest!!!! echt chique! daar moet je echt naar toegaan!!! ik zal foto's op bokt zetten als ze klaar zijn!
de 2de week naar het Velence meer gegaan...een stuk kleiner...het balatonmeer was super grrot! naar ook veel gezwommen en naar Boedapest geweest....pfff was mega hot! maar wel leuk....en maakten we een blunder...savond rond half 11 kwam de trein terug waar we meosten uitstappen..wij heel gehaast naar de deur: van dadelijk rijd de trein weg! Linda (horsegirl87) maakt de deur aan de verkeerde kant open en springt eruit wij erachter aan...iedereen kijken naar ons uit de ramen hangen omdat we zo hard schreeuwden en er aan de verkeerde kant uit stapten! we hebben ons echt dood gelachen!!! Frusty

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 07:34

Welkom terug, Monique. Zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad. Wat was dat verder voor show? Speciale Hongaarse rassen?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 12:02

nee volgens mij geen speciale hongaarse rassen. Maar die shows zijn typisch hongaars zeg maar. bijna elke manege geven wel zo'n show. waar wij zijn geweest was ook een kei groot erf daar hadden ze allerlei beesten en heel veel grond. je kreeg daar wijn en allerlei dingen. het was gewoon prachtig en veel lachen! Naar zo'n show moet je gewoon echt naar toe gaan als je in Hongarije bent. Mijn vader heeft daar dus foto's van gemaakt dus die zet ik zeker op bokt. en dan kun je het ook zien. Ze lieten de paarden liggen, zitten, kudde, drijven, met 5 paarden: 3 vooraan en 2 erachter en dan stond er iemand op de achterste 2 paarden in volle galop! en dan was er 1 jongetje die de zoon van de eigenaar was volgens mij die ook mee deed op een a-ponytje, een eigenwijs ponytje hoor! wel lachen die jongen deed dat ook heel goed...zitten liggen enz enz...echt schattig..dat jongetje zat ook echt zowat elke keer op het paard als we daar waren! echt een aanrader!

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:42

zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad!!
hoe is het om weer terug in nederland te zijn?
valt zeker tegen he!!
ik vond het wel tegen vallen hoor toen ik weer terug was uit spanje!!
ik had er nog wel even willen blijven!!!!!!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 21:34

ja viel idd tegen...kouder...regen..benauwder...maaarrrr ook meevallers...schoon huis, WC die je drol meteen wegspoelt en lekker douche lekker bedje en geen trein die rakelings langs je huis scheurt met een hoop kabaal en toet!!!