De DA is geweest en... Beau mag weer werken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

De DA is geweest en... Beau mag weer werken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 23:27

Sinds zo`n twee maand loopt Beau wat kreupel en tot vandaag wist ik niet wat er aan de hand was. De dierenarts was twee maand terug wel geweest maar die kon zo niet precies zien wat er aan de hand was. Een mogelijkheid was artrose maar daarvoor moesten eerst rontgenfoto`s gemaakt worden om het zeker te weten. Ik zag daan wat tegenop en aangezien Beau weinig last van zijn been scheen te hebben ben ik gewoon iedere dag met hem gaan wandelen en heb ik het zo wat aangekeken.

Vandaag moest de DA toch komen dus heb ik hem gelijk maar weer even gevraagd (het was een andere als de eerste keer) naar Beau zijn been te kijken. Nu blijkt het dus GELUKKIG geen artrose te zijn maar gewoon een kniegewricht wat op slot kan schieten ofzo. Een typisch Shettenkwaaltje dus en niet heel ernstig. Beau mag gewoon weer gaan werken en het beste is wel longeren. Dat ga ik de komende tijd dan ook veel doen en daarna mag hij weer bereden worden Party!! . Beweging is juist goed want hij moet een goede bespiering houden achter. Ik ben echt BLIJ! Ik heb wel gedacht dat als Beau artrose had hij misschien nooit meer werken kon maar nu kan het dus gewoon weer. Hij blij ik blj want 9 jaar is veel te vroeg voor een pensioen!


Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:47

Wat ontzettend leuk voor je!! Gelukkig dat het geen artrose is! Party!! Party!! Veel plezier met Beau!! Maar wel rustig aan he!!

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 16:50

dat zal wel een hele opluchting voor je geweest zijn!!
geef um maar een dikke knuffel en veel succes!!

ieder paard heeft zijn eigen waard!!! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pony33, senna21 en 126 bezoekers