Ik heb zooooo heerlijk gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ik heb zooooo heerlijk gereden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:32

Eigenlijk kwam ik voor de springles maar ik had erge tegenzin dat ik besloot om niet te springen.
Omdat het er uit zag of het ging regenen en ik graag liever in de buitenbak rij heb ik pablo zijn hoofdstel ingedaan en ben naar de bak gegaan (ik had hem vanmiddag al gepoetst).
Via de bakrand er op geklommen (ben niet zo lenig) en gaan rijden. Het begon flink te waaien en Pablo's oortjes gingen wel verdacht rechtop staan toen hij wat jonge aangroei zag zwiepen in de wind. Ik heb hem maar aan het werk gezet en heb gereden.
Echt fijn, ongeveer 3 kwartier gereden. En pablois zo lekker gaan zitten, ik kan echt op mijn zitbeenknobbels zitten zonder te hobbelen. Je zit echt stevig op hem. Het lijkt wel of zijn ruggengraat minder in de weg zit want eerst kreeg ik daar wel last van maar nu na 3 kwartier nog niet.
Wat een lekker paard is het dan toch. Ik heb van alles gedaan in stap draf en galop. Het enige wat ik heb overgeslagen zijn de galopswissels want dan wil hij nog wel eens een guitig bokje geven en dat hoefde van mij nou ook weeer niet.
Soms werd hij wel fel maar hij bleef bij me. Wat is het toch fijn als je zo ontspannen kan rijden!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:51

super joh, echt fijn dat t zo lekker ging!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:55

Maaike schreef:
super joh, echt fijn dat t zo lekker ging!!

Er was uiteraard nog een heleboel op aan te merken maar we waren gewoon lekker bezig. Hij was met mij bezig en ik met hem. Echt saampies aan het werk Lovers .

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:29

Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan het rijden !
Daar doe je het toch allemaal voor, en het is geweldig als alles dan lukt.
Samen sterk, super gevoel is dat !

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 18:07

dat is zeker een super goed gevoel!!!
ik hoop dat je dat gevoel blijft houden..
dan zouden jullie samen nog is heel hoog kunnen komen!!

succes

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 21:19

Lekker he? Ik heb dat met Aldira ook wel eens gedaan, zonder zadel in de buitenbak en dan flink aan het werk. Het is soms zonder zadel net of je meer contact hebt doordat je 'in' je paard zit in plaats van er'op'.