Zonder zadel en met klompen op Jur :D

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jura

Zonder zadel en met klompen op Jur :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 08:58

Gisteren heb ik nog maar even snel een stukje op Jur gereden. Het was al laat en donker aan het worden dus dan maar even met hoofdstel maar zonder zadel erop, was alweer een tijd geleden dat ik dat deed.

Aangezien ik niet super lenig ben, moest ik met een poetsdoos erop klimmen. Ik deed dat niet echt handig, zeg maar gerust lomp. Haha!
Jur zetten het meteen op een lopen maar ik bleef wel zitten. Ik begrijp nu trouwens ook waarom ze zo doet als Maarten opstijgt! Schijnheilig Knipoog

Stukje de weg op, met mijn klompen aan dus ik moest mijn tenen goed omhoog houden anders vielen ze uit. Haha!
Op het kruispunt draaide Jur netjes om, dat is een compromis dat ik met haar heb, alleen naar buiten gaat moeilijk, dan gaat ze staken, stijgeren, omdraaien etc., maar ze loopt wel zonder mokken naar het kruipunt en terug.

Had wel wat met de zon die bijna onder was, zonder zadel met klompen op je paard. Een beetje ouderwets gevoel ofzo. Haha!
Toen wilde ik nog een stukje in de bak rijden, maar het begon zo te flitsen dat ik maar naar binnen ben gegaan.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

xXIreenXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 09:07

Haha grappig! alleen die klompen lijkt me niet echt handig Tong uitsteken

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Maarten

Re: Zonder zadel en met klompen op Jur :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 09:15

Jura"]
Aangezien ik niet super lenig ben, moest ik met een poetsdoos erop klimmen. Ik deed dat niet echt handig, zeg maar gerust lomp. Haha!
Jur zetten het meteen op een lopen maar ik bleef wel zitten. Ik begrijp nu trouwens ook waarom ze zo doet als Maarten opstijgt! Schijnheilig Knipoog
[/quote]

Zeggeuh.... hou je een beetje in ja?? Boos! Knipoog

Ach... de reden dat Jur het bij mij op een lopen zet is gewoon omdat ze denkt van "jippie... ik mag weer echt aan het werk met dat zware gewicht op mijn rug. Dat vlieggewicht van mijn baasje is nix" (euh.... dit zijn niet mijn woorden, maar die van Jur Knipoog )

[quote="Jura schreef:
Had wel wat met de zon die bijna onder was, zonder zadel met klompen op je paard. Een beetje ouderwets gevoel ofzo. Haha!

Back to basic heet dat Maartje. Back to basic! Haha!

Kan het me wel een beetje voorstellen hoor, hoe dat eruit moet hebben gezien. Ik stel me een foto voor met de titel "vrijheid" Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 10:14

Back to basic? Maartje was gewoon te lui om haar laarzen aan te trekken Haha!

Ik heb van die gele klompen. Ideaal hoor. Ik heb er nog niet mee op mijn paard gezeten, maar ik vind ze voor autorijden juist erg handig Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 10:36

Ik loop het liefst op mijn klompen, in de supermarkt, op de boerderie Haha! en zelfs in het centrum heb ik al op klompen rondgelopen! *LOL*

Met laarzen rij ik helemaal niet meer, alleen nog op wedstrijden. Ik zweer nu bij mijn 'joppers' met chaps! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 19:27

ik vind het altijd zo heerlijk zonder zadel op een paard te zitten.........voel me dan echt 1 met het dier.trouwens handige oefening om elke week een keer zonder zadel met klompen te rijden,is goed voor je zit en je leert je tenen goed hoog te houden en je hakken laag haha Tong uitsteken

soms is het beter om te zwijgen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 19:56

Jaaah Sanderijn heeft wel gelijk hihi. Maar ik zie mezelf nog niet met klompen rijden, geef mij mijn laarzen maar. Alhoewel klompen heerlijk lopen. Yeaaaah laatste zaterdag van augustus is het weer Oud Lunterse Dag, mag ik weer de hele dag in klederdracht en op klompen hahaha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 08:42

Ik kom kijken! Tong uitsteken
Ik vind klompen helemaal niets, van de houten dan, krijg altijd pijn an mie pooties. Mijn paps heeft vand ie houten onderkanten met leren bovenkant zeg maar, da's wel fijn, maar nog steeds erg hard voor mijn lieve foeties, dus ik loop als god in frankrijk op mijn mountainhorse stalschoenen. Da's pas lekker!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 09:29

Tip van mijn vader:
Op sokken rijden, is een stuk handiger Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie