hondje aan komen lopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

hondje aan komen lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-02 15:30

Gisteravond ging ik nog even de paarden water geven rond elf uur, zie ik ineens een wit 'iets' door het land lopen. Ik dacht wel aan een hond, maar het kon net zo goed een albino konijn zijn. Toen ik de paarden water had gegeven ging ik weer naar binnen toe, maar ik zag m'n ouders nergens. Ik buiten kijken, hebben ze dus dat hondje gevonden, wat ik dus in het land had gezien. Hij was helemaal uitgeput en had vreselijke dorst.

Wij hebben haar (het is een teefje) maar in een box gedaan en lekker laten slapen. Vanmorgen de politie gebeld en het doorgegeven, maar er was geen hondje vermist. We denken dat ie gedumpt is, want m'n vader had die avond toen ie gras aan het maaien was, wel op de weg (achter onze weilanden loopt een weggetje) mensen gezien die even stopten, wat liepen te klooien en toen weer wegreden.

Het is echt een schat van een hondje. Hij heeft nu de tijdelijke naam Fikkie Haha! en hij is ongeveer zo groot als een King Charles spaniel (voor de kenners). Wat voor ras het precies weet ik niet. Nu is het dus wachten op de eigenaar.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 16:25

Jeetje, wat erg dat mensen dit kunnen doen!!!
Ga je hem houden totdat je wat hoort?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 16:37

Heeft hij geen chip? Kan je laten controleren bij asiels en bij dierenartsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 16:42

Schandalig dat mensen dat nog steeds doen Boos! Je kunt je hond ook naar het asiel brengen als je er genoeg van hebt.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 16:52

Wat zielig zeg!! kunnen jullie het hondje niet houden?
Als er natuurlijk geen andere oplossing is.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-02 20:27

Het goede nieuws: hij is weer terecht bij z'n baasje. Hij blijkt vanaf de camping bij ons vlakbij (aan de overkant met een redelijk groot weiland ertussen) vandaan te komen. Hij was onsnapt toen ie losliep.

Fikkie heet in echt Pebbles en het is maar goed dat ie weer terecht is.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 20:46

Gelukkig!!!