operatie: verhuizing Ivanka :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

operatie: verhuizing Ivanka :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 21:40

Hoi!

Vandaag was de dag dat Ivanka dus werd verhuist Lachen Het begon al goed...niet dus Scheve mond

Ivanka wilde niet op de vrachtwagen Na een half uurtje hebben we Ratina maar even erop gezet als gezelschap... En toen liep ze er gelukkig ook zo op Lachen Ze had nog nooit in een vrachtwagen gestaan, dus alles was nieuw, maar ze was weer braaf, zoals gewoonlijk Lovers

Toen kwamen we bij mijn oom aan, ik haal Ivanka ervanaf (ging wel gelijk goed btw Knipoog ) Dus ik vroeg waar ik haar weg kon zetten (hij had alles in orde gemaakt voor me, lief he?! Lachen ) En toen liep hij naar een wei toe met een (oud Schijnheilig ) schuilstalletje. Een mooie grote wei, voor Ivanka alleen iig groot genoeg! Ze staat dus alleen, wat goed gaat tot nu toe. Ik liet haar los. Ze liep een rondje, graasde, ging gelijk rollen en daarna weer grazen tot wij weg gingen Lachen Ze heeft het dus wel naar haar zin buiten. Het is echt een goed weitje voor haar, een schuilstalletje erin, bomen voor de schaduw, genoeg gras, stukje zand om lekker te rollen (en om mij aan het werk te zetten, want mevrouw kan zichzelf goed viesmaken! Tong uitsteken )

Ik heb net nog even gebeld naar mn oom en het gaat nog steeds goed Haha! Dus ik ga me geen zorgen maken over vannacht... Overal om haar heen zijn koeien (die ze overigens wegjaagd als ze bij haar wei in de buurt komen *LOL* ) tegenover haar staan kalfjes en in een stal naast de wei staan (stink Haha! ) varkens...

Ja, zo heb ik het me altijd al voorgesteld... Ik zat altijd na te denken in welk weitje ze zou komen te staan en ik had altijd dat weitje in gedachte Haha! My dream came true! Lachen Nu voelt ze echt als mijn eigen paard nu ze bij mijn oom staat. Lovers

Groetjes,
Sanne


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 00:12

Gaaf Sanne! Eindelijk helemaal je eigen paardje...gelukkig staat ze lekker in de wei...maar is het niet eenzaam zonder soortgenootjes? Tijd voor een grappig shetje die haar gezelschap houdt? Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 20:28

Ze vind het idd heel eenzaam zonder soortgenootjes, dusss... we gaan waarschijnlijk een shetlandertje bijkopen Lachen Ik zou dan het liefste Exardje kopen, die heb ik namelijk ook een tijdje verzorgd Lovers Maar aangezien die uit Engeland kwam en toen 7000 gulden kostte, zullen ze haar nu vast niet weg doen voor 50 euro of minder Haha!

We (nou ja, mn vader dan Lachen ) gaat het stukje voor de stal en de drinkens- en etensbak bestraten, zodat het daar niet een en al modder wordt als er eens een goed buitje valt. En we (nu wel mijn vader èn ik Lachen ) gaan het schuilstalletje nog iets hoger (proberen Scheve mond ) te maken, want het is nu nogal laag en ik ben bang dat het ook iets te smal is. Misschien dat we het hele ding zelfs wel plat gooien, want zo stevig is die namelijk toch niet. Dan kunnen we gelijk een heel mooi stalletje gaan bouwen, waar ze misschien in de winter ook wel kan staan Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:00

Lekker hoor! allen waar moet je dan rijden, vraag ik me af...

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 22:23

flair schreef:
Lekker hoor! allen waar moet je dan rijden, vraag ik me af...


De wei zelf is groot genoeg en anders is er verderop in de straat nog iemand die veel paarden heeft (en een bak heeft), maar dan moet ik weer betalen om die bak te huren... En ik kan net zo makkelijk in de wei rijden vind ik Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:31

Oh wat lekker zeg voor je peerdje!!!
Nu die stoere shet er nog bij, en dan heb je een heel leuk combietje Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 105 bezoekers