Iwan meets Water

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Iwan meets Water

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 20:44

Vandaag hebben we Iwan lekker afgespoten, omdat het zo heet was.
Hij trok zich eerst wel terug, die gele enge slang vondt ie maar niks
Maar echt problemen heeft hij niet op gelevert. Tis een echte nieuwsgierigaard dus hij moest het natuurlijk wel ff onderzoeken.

Zijn lichaam afspuiten vondt hij niet zo denderend, maar water op zijn neus... prachtig vondt ie dat. Dan ging dat neusje zo leuk heen en weer Haha! Echt, hij vondt dat echt geweldig. Stond er op een gegeven moment echt te flemen *LOL*
En steeds als de waterstraal richting zijn lichaam ging, ging zijn neus weer voor de straal. De slimbo Haha! Maar hij vondt het echt leuk

Zijn lichaam vondt hij dus niet zo leuk. Hij deed wat stappen terug, probeerde weg te komen maar hij raakte niet compleet in de stress. Wel draaide hij steeds rondjes, ik stond daar dus zeg maar te longeren Haha!
Maar ik kan je wel zeggen, als ik ooit een wedstrijd moet rijden zal ik absoluut geen problemen hebben met het wassen van zijn neus Knipoog

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Koe

Berichten: 426
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:23

wat lief joh mijn lieveling staat ook vaak te draaien maar op zijn neus echt niet!

I just can watch it over and over again... It’s not just for days but for weeks you know!.. and then after a month.. it’s brand new again!.

lees hier mijn zelf geschreven verhaal!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeRekers, MairiMacBran, Nannetje7, nick_en_ik en 144 bezoekers