verslag van de trektocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

verslag van de trektocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 17:30

bij ons op de manege was gisteren en vandaag een trektocht georganiseerd!! en ik deed daar aan mee!

gisteren om 9 uur verzameld, paarden uit de wei gehaald en toen waren we om 10.30 vertrokken!! we waren met 12 ruiters en paarden en een iemand op de fiets(voor drinken reservespullen enz enz)
ik zat op Dave een mooie vos van ongeveer 1.50 hoog.
om we kwamen om half zes pas aan, zeker een uur te laat van planning omdat Irish kreupel ging lopen en daarom niet meer konden draven.
eerst de paardjes afgespoten en in de wei gezet, toen in het bad gesprongen(een bad van 4 bij 4m en 90 cm hoog!
wat was dat fijn na die hitte!
we zouden op de hooizolder gaan slapen maar daar was het veelste warm dus hebben we in de open lucht geslapen(wat heerlijk was) werd alleen om 6 uur wakker vanochtend door het licht Boos!
maar toch ik heb een mooie zonsopgang gezien Haha!

's ochtend de paarden weer uit het weiland gehaald en toen zagen dat sando ook kreupel liep Frusty
dus toen zijn de meisjes ie op Irish en Sando zaten aan de hand naar de manege gelopen(het is niet ver, wij hadden alleen een omweg gemaakt)
en een van de begeleiders liep op haar paard mee!

toen vertrokken wij lekker langs het valeikanaal gelopen, het was heerlijk!!

halverwege hadden we overlegt of rechtstreeks naar huis gingen of de afgesproken route, iedereen koos voor rechtstreeks, en dat was ongeveer nog een half uur.

toen we aan kwamen paardjes afgespoten, eten gegeven en lekker in het weiland gezet waar ze in de zomer dag en nacht in staan.

het was heeeeel warm, maar het was te doen als je in de schaduw reed en dat deden we meest van de tijd. maar ik ben ook exht heel erg verbrand wat hel pijn doet!!

dit was dus de trektocht,een beetje wazig verhaal maar ik ben moe Gaaaap
groetjes Saskia

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 19:13

Wat leuk zeg, zo´n tweedaagse trektocht. Lijkt me heerlijk! Wel balen voor de twee afvallers!

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 22:35

het was inderdaad zonde dat ze kreupel werden, maarja het kan niet anders. wel sh*t dat irish kreupel loopt, doetze anders nooit. ze zal zich wel verstapt hebben.
enigste nadeel is dat ik me niet had ingesmeerd, de eerste dag omdat ik niet vliegenspul o me had gesmeerd en nu ben ik helemaal verbrand grrr eigen schuld maar ja moet ik maar nadenken