Knappe Fjorden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 22:09

Wow gaaf, ik kreeg net het USDF tijdschrift (zeg maar de "amerikaanse Paard en Sport) en daar stonden allemaal foto`s in van verschillende rassen die erg goed gepresteerd hadden in de dressuur het afgelopen jaar. Er stond ook een foto in van een Fjord op....Grand prix niveau! Okee het was natuurlijk geen Bofire maar zijn gemiddelde scores op Grand Prix lagen rond de 58%. Bijna een winstpunt dus en dat vind ik behoorlijk knap van een Fjord (en de ruiter natturrlijk!) Ik zal eens proberen het plaatje in te scannen. Verder waren er ook nog Fjorden op M en Z niveau. De beste scoorde gemiddeld rond de 64%. Dat is dus bijna 2 winstpunten. Vind ik wel knap!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 22:14

Tja die Fjorden kunnen wel meer als kaalgeaaid worden op de kinderboerderij of een huifkar trekken *LOL* *LOL* *LOL* !

Sonja

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 22:55

tuurlijk kunnen die fjorden veel meer sonja!!!!!!

Een beetje meer respect voor de fjorden hé !!

In het Belgisch fjordenstamboek zijn er verschillende die heel goed springen, of boomstammen trekken, dressuren, voor de koets, endurance,...

Het zijn wel echt veelzijdige, dappere paardjes hoor!! Party!!

cya

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 13:38

fjorden zijn heel mooi, goed in alles en ze zijn heel leuk!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, ChelseaAyLee, Cjuan, Lomax123, Miran, Rinkex, Selina, Utixo en 159 bezoekers