wat heb ik vandaag gedaan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
:)Ikkuh:)Jarig

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

wat heb ik vandaag gedaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 16:22

vandaag heb ik me eerst lekker ziek gemeld van me werk. ik had hoofdpijn en voelde me nogal slap... wat wil je met die constante weersverandering...

Mijn ouders zijn een dagje weg naar mijn oom op de camping en ik heb dus het huis alleen. Ik heb ze beloofd dat ik niet de hele dag achter de computer door zou brengen... alleen heb ik 1 probleempje... ik zit er al 3 uur achter omdat ik steeds foto's moest uploaden voor mijn profiel... hehehhe Woeps :p

Ik moet zometeen de stallen nog gaan doen, waar ik helemaal geen zin in heb, maja het hoort bij de dagelijkse bezigheden he...
Verder doe ik heerlijk nix deze dag Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:38

Lekker is dat soms he, 'n dagje helemaal niks uitvreten...
Ik heb vandaag ook niks gedaan, alleen boodschappen en wat salades gemaakt voor de stalBBQ morgen. Verder beetje Bokken, en Bokken, en nog een beetje Bokken... *LOL* En vanavond lekker les!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:33

Ik heb vandaag heerlijk heel de dag op stal gehangen maar kan niet zeggem dat ik veel nuttigs heb gedaan! Achja, daar is het vakantie voor..

:)Ikkuh:)Jarig

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 18:35

ik doe in de vakantie vaak helemaal niks nuttigs. het is net dat ik in deze vakantie meer ben gaan werken... ik heb zo'n beetje de hele dag achter de computer gezeten (foto's in mijn profiel gezet, jaja eindelijk...) daar ben ik 3uur mee bezig geweest Tong uitsteken zullen mijn ouders niet leuk vinden, want we hebben ISDN Haha! }>