Maxje's eerste oefenparcours

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Maxje's eerste oefenparcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 19:44

Vandaag dus eerste oefenparcours gereden met Max. Vond ie errug spannend. Ik kwam de springwei in, en hij had echt zoiets van *helluuuup!!!! eng!!!*... De anderen waren nog paarden op de vrachtwagen aan t zetten dus ik was ff alleen.. De meeste sprongen stonden te hoog (of te laag Tong uitsteken 20 cm ziet ie niet)
Hij durfde langs geen enkele hindernis. Ik heb hem dus eerst uitgebreid alle sprongen laten zien, elke keer er vlak langs rijden, zeggen dat ie braaaaaf is, en dat hielp. Hij heeft op 1 sprong geweigerd. Dat was een smal groen met rood geval met een soort houtblok eronder, en die glom errug in de zon. heeeeel scary Extreme duivel Knipoog Verder sprong ie alles, heel braaf. Hij maait alleen heel veel balken eraf... Zelfs op 50 cm Verward Maarjah, dat komt wel, thuis kan ie t ook duzz..
Heb vanmiddag ook nog een poging gedaan om Concorde te rijden. Had een dagje stilgestaan, maar eerder kon ik er ook zo opklimmen. Okee, ik weet dat ze een 'duister verleden' heeft ( }> }> such a little devil!) Maar ik had nog nooit geen bok van dr gekregen. Dus ik wilde opstijgen, loopt ze weg. Ik pissed, mutsig beest, staan blijven. Paar x boos worden, maar nee hoor, mevrouw bleef weglopen. Dus ik besloot om toch maar te gaan zitten, tis immers niet voor nix mn lieverd. Maar wat deed ze? Ik zat nog niet of ze begon te springen. En boem, Lieke in t zand... Deed niet zeer hoor, en koekie stond me heel dom aan te kijken Tong uitsteken Extreme duivel
Later met een beetje hulp en nog wat gedram zat ik r toch op, maar ze was weer aan t bokken door al die sjipzhorzels. Kan ze niet tegen. Verder was ze wel braaf, maar dit ws dus koek's eerste bok bij mij. Vorige meisje lag er echt om de haverklap naast, Concorde was haar volledig de baas }>

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132005
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:09

Leuk dat het oefenparcours zo goed gegaan is !
Op een paar "kleinigheidjes" na natuurlijk, maar dat mag ook gerust bij een onervaren paard, dat komt straks wel goed als ie meer ervaring heeft.
Wel balen dat je in de zandbak gespeeld hebt terwijl het niet de bedoeling was Haha!
Gelukkig heeft Max je dag helemaal goedgemaakt !

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 11:36

Jah, ik heb die concorde vandaag weer gedaan, beest was weer zo melig. raaarrrr paard! Lovers