Een gesprek gehad met mijn instructeur..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 14:55

Suzan: dat klopt misschien wel, de Duitse manier van les is strenger, toen ik daar nog op school zat en ik ging naar Nederland, was dat echt een enorm verschil. Verder zijn de mensen wel heel aardig (die ik ken dan) mijn opa is dan niet zo'n opa van de 'werters original reclame', maar de rest van mijn familie zijn echt gewoon schatten van mensen, enorm gastvrij en al mijn nederlandse vrienden zijn gek op ze. Maar qua opvoeding zijn ze strenger dan in Nederland, maar zo verkeerd is dat denk ik niet.

Fitzroy: Ik les niet in mijn woonplaats, maar in de woonplaats van mijn vader (in Bloemendaal) Daar mocht ik gebruik maken van een goede rijbak en stalling. Mijn instructeur ging tijdelijk naar Nederland (met een paard die ik dus moest gaan rijden) om mij les te geven voor 5 maanden, en ook om voor zijn bedrijfje wat te doen.
Vandaar dat ik dus aan hem vast zat, hij verbleef zelfs in het huis van mijn vader.
Ik neem aan dat die hier zijn laatste zaakjes afrond en dan na het warme weer weer vertrekt. Als die langer blijft moet die dat paard namelijk rijden en nog langer verzorgen. Ik hoor het vanzelf wel van mijn vader wanneer die vertrekt. Maarre Fitz, als je nog een lesje wil in de hitte van een echte duitse drilboor, ik kan wel wat regelen Knipoog Maar dan wel in wedstrijdtenue, mét glimmende laarzen (want ja ze worden gecheckt) en een ingevlochten paard Haha! .

Sonja: meeten vind ik altijd leuk!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:53

Echt heel goed van je zeg! Hopen dat je nu snel een instructeur vindt die wel bij je past. Maar als je dit alles 3 keer per week pikte zal je met veel instructeurs blij zijn. Ik heb zoiets echt nog nooit gehoord. Mijn instructrice geeft me regelmatig een compliment. Dat heb je gewoon nodig. Anders zie je alleen maar wat je niet goed doet en raak je je intresse vanzelf een keer kwijt.
En je opa zal toch wel bijdraaien als je een nieuwe instructeur hebt. Dan kan je laten zien dat die ook goed is.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 23:19

Mirte, als het in mijn vorige antwoord zo over is gekomen dat ik alle Duitsers een stel bullebakken vind, dan is dat totaal verkeerd over gekomen hoor. Ik heb daar op die manege ook heel veel hele leuke mensen leren kennen.
Maar ik heb het idee dat het er op veel Duitse stallen er erg streng en traditioneel aan toe gaat. En dat kan soms ten koste van de sfeer en het rijplezier gaan. Dat is jammer.

Maar is je opa al een beetje bijgedraaid?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:15

Mirte schreef:
Jurga: met Flame gaat het stukken beter, hij krijgt medicijnen, en met een weekje afstappen moet die weer pijnloos kunnen lopen. Hij had z'n kogel geblesseerd, gelukkig minder ernstig dan verwacht.


Nou, ben hartstikke blij dat te horen. Hoop dat ie snel omknapt en dat je dan een keertje richting Lunteren komt....

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:49

Wat ontzettend goed van je zeg!
Echt petje af hoor! Pling
Je komt tenminste voor jezelf en je paard op, super!
Dit is nou wat je noemt: 'girlpower'!!!!! Haha!

Je opa trekt wel bij, en je vind vast een goede intructeur die bij je past.
Succes met alles verder! Kan me voorstellen dat je je stukken beter voelt. Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 00:55

Mirte schreef:
Maarre Fitz, als je nog een lesje wil in de hitte van een echte duitse drilboor, ik kan wel wat regelen Knipoog Maar dan wel in wedstrijdtenue, mét glimmende laarzen (want ja ze worden gecheckt) en een ingevlochten paard Haha! .



Lijkt me heerlijk, Mirte, les van een echte Duitse drilboor Knipoog en dan komt mijn wedstrijdtenue ook weer eens van pas!
Wanneer spreek je af voor me ?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 07:43

Je bent studente psychologie? Waarom heb je hem niet helemaal krankzinnig gemaakt met analyserende vragen? 'Waarom vind je dat?' Ja ja, maar waarom denk je dat? Hmmm, ok en kun je me vertellen waarom je je zo voelt? Wedden dat ie knettergek huilend en tierend was weggelopen???

Maar ff serieus. Je hebt het goed aangepakt. Laat je de kaas niet van het brood afvreten hoor. Dus hulde aan jou!!!