Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
domegra schreef:Ik vraag me alleen wel af of (als die actie er komt) jullie er morgen niet voor niks zullen staan. Half paardenliefhebbend Nederland en België zit hier op bokt. Die man wordt gegarandeerd door iemand gewaarschuwt en staat er morgen dan misschien wel helemaal niet. Hoe zinvol is het dan om er met een groepje mensen de weg te blokkeren?
Yvonnelind schreef:Ik vind het flauwe-kul. Het is vreselijk wat daar gebeurd is met die paarden, maar je moet die dieren nu gewoon met rust laten.
Die man wordt nog wel aangepakt, zit daar maar niet over in.
Die eigenaar die heeft mede dankzij de enorme media hype echt geen leuke dagen gehad en er zullen nog genoeg minder leuke dagen volgen. Zullen we gewoon blij zijn dat de paarden gered zijn en het verder gewoon aan de instanties over laten..?
Mensen opruien om iemand lastig te vallen vind ik wel wat kinderachtig overkomen hoor...
Yvonnelind schreef:Ik vind het flauwe-kul. Het is vreselijk wat daar gebeurd is met die paarden, maar je moet die dieren nu gewoon met rust laten.
Die man wordt nog wel aangepakt, zit daar maar niet over in.
Die eigenaar die heeft mede dankzij de enorme media hype echt geen leuke dagen gehad en er zullen nog genoeg minder leuke dagen volgen. Zullen we gewoon blij zijn dat de paarden gered zijn en het verder gewoon aan de instanties over laten..?
Mensen opruien om iemand lastig te vallen vind ik wel wat kinderachtig overkomen hoor...
silvana schreef:Ik denk niet dat het zozeer opruien is als wel een statement maken.Als er niks gedaan word en actie gevoerd word is deze zaak morgen weer helemaal vergeten.