Maaike en Marije!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 18:09

Hoe is't gegaan met de Tink? Was ie een beetje braaf? Hebben jullie lekker gereden?
Wij willen een volledig mini-bokt-meeting-verslag! (ik wel in elk geval...)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 19:45

Hallo!
Nou ik zal bij het begin beginnen.
13:00 IJsco uit de wei geplukt. Even poetsen, eten geven, spullen inpakken, opzadelen en richting Boederij Kamps.
13:30 Er rijdt een blond meisje op een Shet langs het pas waar we hebben afgesproken. Dat moet Maaike zijn!
We hebben ons even aan elkaar voorgesteld en ook de paarden hebben even gesnuffeld. Mickey de Shet viel wel in de smaak bij IJsco, het is tenslotte een pony en geen paard Lachen
We hebben een buitenritje gemaakt richting het weiland van Maaike. Stukje langs een fietspad waar het superdruk was, alleen maar fietsers. IJsco heeft nog een cadeautje op het fietspad gelegd Schijnheilig Daarna het bos in gedoken. Nog lekker een stukje gedraafd en gegalloppeerd.
14:45 ongeveer aangekomen bij de wei van Maaike. Eerst Mickey en IJsco samen in de wei gezet aan de overkant van waar de andere pony's stonden. IJsco toch maar even een halster omgedaan want het was een weiland met...GRAS! Ze moet immers ook weer mee naar huis Scheve mond\
Mickey wilde toch liever aan de overkant staan, maar nog even geduld! Eerst van IJsco en Mickey wat foto's gemaakt.
Toen naar de overkant. Even Karin, Sarah en Cimba (schrijf je dat zo, Maaike?) begroet.
Weer even kletsen over de paardjes en foto's gemaakt.
Mickey toch maar aan de overkant bij de andere pony's gezet (IJsco hinniken natuurlijk!! Help ik ben alleen! }> )
Toen Sarah uit de wei gehaald en opgezadeld.
Cap op (voor het eerst sinds 8 jaar ofzo Bloos )en even met haar bij IJsco door de wei gewandeld. IJsco zag alleen maar gras gras gras Vork Daarna was het zover: ik op Sarah. Eerst even achteruitlopen, toen toch maar naar voren gedreven. Toen ging het best goed en ineens *BOK* zomaar uit het niets. Daarna ging het steeds beter.
Toen heeft Maaike nog gereden, ging ook heel goed, Sarah was heel rustig en heeft geen gekke sprongen gemaakt. Maaike was helemaal enthousiast Lovers
Toen nog even foto's gemaakt van Maaike en Sarah en ik op Sarah. Toen Sarah weer naar haar vriendjes gebracht en IJsco weer opgezadeld. Toen nog wat foto's gemaakt van Maaike op IJsco en ik op IJsco vlak voordat ik weer terugging. Had nog een rit van een half uur ongeveer voor de boeg. IJsco was op de terugweg superdruk Extreme duivel Volgens mij was ze helemaal in de war van alle indrukken die dag maar we zijn heelhuids thuisgekomen Gaaaap

Al met al was het een hele gezellige dag en ik ben erg benieuwd naar de foto's! Pling

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:23

Enneuhhhh, nu Maaike's versie van het verhaal nog! *LOL*

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 21:05

Ja! Die willen we natuurlijk ook horen. Is je fotorolletje al vol, ben namelijk erg benieuwd!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 22:32

Ja beide fotorolletjes zijn volgemaakt dacht ik. Of nee, Maaike moest nog 1 of 2 maar daar zou ze de hond of Sarah voor nemen.

Maar ik breng in ieder geval morgen het rolletje weg dus dan za, zo, ma, di ... hmmmm zal wel dinsdag of woensdag worden, dan zijn ze klaar.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 00:46

Hoi!

Mijn rolletje is inmiddels ook vol, ik kon het niet laten om de laatste 2 foto's óók van Sarah te maken! Haha!

Nadat we elkaar gevonden hadden , hebben we een lekker buitenritje gemaakt. Het was super mooi weer!
Mickey vond het volgens mij errug leuk met IJsco, zolang IJsco maar niet probeerde om voorop te gaan lopen Haha!

De fotosessie in de wei was errug geslaagd, want ze bleven keurig stilstaan (not!) Schijnheilig .

Het rijden met Sarah ging heel goed. De afgelopen keren dat ik reed, heeft ze telkens wel een paar keer gebokt en gesteigerd, en nu maar 1 bokje! Waarschijnlijk had Marije een goede invloed op haar Lachen Ik heb in ieder geval wel tips gekregen waar ik wat mee kan.
Toen mocht ik nog ff op IJsco, voor de foto. Ze zit echt heerlijk, lekker breed!

Ik vond het een heel gezellige middag. Het was erg grappig dat je elkaar voor het eerst ziet, maar toch al zoveel over elkaar weet, door bokt!
Ik hoop dat de foto's geslaagd zijn.
Hopelijk kunnen we binnenkort een grotere Bokt-meeting/rit organiseren met de rest van de noordelingen! Party!!