Hinke is weer terug!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Hinke is weer terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 11:14

Vanmorgen naar het Loo gegaan.
Hinke was super braaf halstertje om.
De Friezen en geldersen waren eerder deze week al naar huis gegaan maar omdat het eigenlijk vanavond pas is afgelopen heeft Hinke er tot vandaag gestaan de trekpaarden en maaike met het veulen gaan vanavond naar huis.

De eerste keer dat Hinke in de trailer moest was naar het Loo toen hebben we 1.5 uur staan laden.
naar de keuring stond ze er met een half uur in (met behulp van 3 harde tikken van de zweep)
Mevrouw is vreselijk eigenwijs dat heeft ze van mij Lovers voorbeentjes kunnen best in de trailer maar derest blijft buitenstaan }>
goed nadat ik d'r thuis gevlochten had liep ze er in 1 keer in *monstertje*

Ik was dus onwijs benieuwd hoe ze nu de trailer in liep zweep en longeerlijn lagen voor de zekerheid in de auto maar ze liep er keurig in 1 keer in wel voetje voor voetje maarach heel braaf paard.
Voetje voor voetje mocht ze ook weer uit de trailer.
daarna een wormenkuur flink ingespoten tegen de vliegen en naar het weiland waar ze met Lightfeet (ook een jaarling) en het veulentje kon spelen.

en wauw wat kan ze ondanks dat ze een vos is toch mooi zijn.
staartje erop en in een flinke draf door het land hier en daar even flink bokken maar ze gaat amper in galop alsmaar in een flinke gestrekte draf Kwijl Hopelijk doet ze dat ook op de nationale keuring!
Kortom mijn hoogheid Hinke heeft het paleis na 3 maanden verlaten en staat weer lekker thuis Lovers

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 11:33

welkom thuis Hinke

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 11:53

Wat fijn dat ze nu zo braaf de trailer in en uit ging. En nu kun je der weer elke dag knuffelen als je zin hebt, geef der maar een extra knuffel van mij Lovers