eindelijk sinds een tijdje :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

eindelijk sinds een tijdje :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 21:12

dat ik het zelfde gevoel met renske heb wat ik ook altijd met youri heb gehad !!! Lachen

ze is nu ik les heb van een anadere instructrice ( omdat mijn oude het aan de rug heeft en geen les maar mag geven Boos! ) met sprongen voor uit gegaan * lees ik ook nogal Schijnheilig ) Ik kan haar nu echt diep en rond rijden, op rijden, lang rijden alles wat ik maar wil, ze blijft bij me in de midden draf kan fatsoendelijk doorzitten, en mijn houding is ja ja echt waar, verbeterd Lachen * werd geen tijd hoor Lachen *
vandaag was er ook constante aanleuning, ze liep gewoon perfect, en nu wil ik nog wedstrijden rijden, en heb er nog maar 1 staan in septermber Huilen Dus dat wordt wachten tot het winterseizoen,

Ach ja kan alleeeeeen maar beter gaan Lachen


Vandaag ook nikita ( paard op de stal ) los gereden, zij is maanden niet meer gereden omdat ze iedereen er afbokte om de een of ?? reden.
En vandaag liep deze ezel echt ook lekker. ook netjes nagefelijk.

Dus was vandaag een drukke dag, eerst werken en daarna ploeteren op de stallen *LOL*

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 08:08

Heeey klinkt als een super dag! maarja volgend jaar heb je alle wedstrijden in Kootwijk natuurlijk enne kom je ook een paar keer in Arnhem starten?

zo zie je maar weer wisselen van instructie hoeft niet altijd negatief te zijn

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:22

Ha WJ, ik heb hetzelfde: Ook tijdelijk een andere instructrice en mijn paard gaat als de brandweer! Net alsof iemand anders net wel jouw kan vertellen waar de juiste knoppen zitten. Geen kritiek op mijn andere instructrice hoor, maar wel frappant.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, joke165, journee, MarieAnne, Mark0919, Mitch_Beauty, sterregoud, Vagabondo en 46 bezoekers

cron