Bep geborsteld en van het heerlijke weer genoten

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cody

Bep geborsteld en van het heerlijke weer genoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 21:26

Gister ben ik met mijn zus met Pliva en Aldira naar buiten geweest. We zijn eens een hele andere weg in gegaan dan we gewend waren en wisten ook niet goed waar we uit zouden komen. We kwamen langs een hunebed toen we in de verte door de velden iets zagen rennen. "Oh kijk!!!", zei mijn zus "een haas". En ik "ojaaaaaa die is groot" Frusty
Toen we nog een stuk verder reden en de 'haas' wat dichterbij kwam bleek het een ree te zijn *LOL* Hij rende vlak voor ons langs de bossen in, zo'n mooi gezicht met het avondzonnetje op zijn rug. Daarna zijn we dwars door de velden gereden en het was zo ontzettend mooi, het was windstil, het zonnetje scheen nog en de paardjes waren zo heerlijk tevreden. Heb echt genoten.
Vandaag kwam mijn zusje in paniek naar me toe, ze was vergeten dat ze dienst had op de kinderboerderij en had moeten voeren. Ik heb aangeboden dat ik haar wel zou helpen. Eerst alles gevoerd en wat konijnenhokken schoongemaakt en toen kreeg ik een borstel in mijn handen gedrukt omdat Bep nog gepoetst moest worden. Oh, dacht ik, de Shetlander. Bep het hangbuikzwijn *LOL* *LOL* *LOL* Het beest knorde erover en ging op het laatst op haar zij liggen. Maar toen ze opstond en zich omdraaide vond ik het wel genoeg geweest Schijnheilig Tjeeee wat een log ding!
Daarna met Sarah nog een buitenritje gemaakt zonder zadel, op barebackpad, heerlijk met een lang teugeltje door de natuur Lovers
Wat zouden we toch moeten zonder al die beesten Lachen

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 09:49

Dat vraag ik me ook weleens af, wat zou ik zonder moeten?
Heerlijk is dat, met het zonnetje erbij, lekker genieten van je dier (of die van een ander Haha! ) en de natuur.
En als je dier dan ook nog geniet (zoals dat varken Haha! ) dan is het dubbel-feest!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 13:55

Vond je Bepje net zo leuk als zij jouw?
Heerlijk he zo van de natuur genieten. Wij zijn vanmorgen nog een ree tegen gekomen. Man, dat leek wel een wild beest zoals ie tekeer ging! Die was echt aan het blaffen. Ik vermoed dat die de rest van de roedel aan het waarschuwen was? Vandaar waarschijnlijk dat wij geen reeen verder meer zijn tegengekomen? Nou, eentje nog, maar dat was al een heel eind verder in een ander bos. verder een platgereden haas (op de wijk, vlak bij huis) en een aangereden kraai gezien.....kots

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie