Wauhhh wat een avond

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jemille

Wauhhh wat een avond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 08:29

Gisteren ben ik voor het eerste met mijn paardje naar het strand geweest. Ik zag er eerst een beetje tegen op omdat ik niet kon inschatten hoe ze zou reageren. En ik had dus ook nooit verwacht dat ze zo braaf zou zijn. Het water (dat zomaar ineens naar je toekomt) was wel een beetje eng. Maar verder heeft ze zich heel netjes gedragen. Zelfs toen we langs de vliegers liepen liep mijn meisje gewoon netjes door.

Maar hoe kan je nou aan je paard merken dat ze het heel erg leuk vinden. Veel mensen hoor ik zeggen dat ze hun paard heel erg verwennen als ze naar het strand gaan. Maar hoe weten hun dat dan???? Ik ken me paard heel goed en weet precies wanneer ze zich niet op haar gemak voelt of wanneer ze iets eng vindt. Maar ik kan je niet vertellen wanneer ze nou super blij is of wanneer ze iets super leuk vindt. Ik kan je alleen vertellen wanneer ze (naar mijn inziens) iets "gewoon" vindt. Oortjes naar voren en goed luisteren kan voor mij ook betekenen "Oh ik let wel goed op maar ik luister goed naar jou (ik ken het hier nog niet) en vind het heel erg spannend dus raar ik je liever niet kwijt want ik wil niet alleen zijn hier".

Ben benieuwd hoe jullie ervaring is. Niet alleen op het strand maar in het algemeen.

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 09:17

Flair vind het op het strand heel gaaf, hoe merk ik dat... Ze is dan heel erg jolig, maakt vaak een vrolijk bokje, en is erg voorwaarts. Ze heeft ook wel eens dagen geen zin om naar het strand te gaan, en dan merk ik dat ze niet voorwaarts is en gewoon maar sukkelig loopt omdat het moet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie