ik heb een springertje gefokt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

ik heb een springertje gefokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 20:19

Rodin sprong gister uit stilstand over een ijzeren hek van zo'n 60 cm, en hij is net 2 maanden oud Haha! ik denk dat het wel een sprigner is Knipoog ik bracht de paarden naar stal en deed eerst een andere merrie met merrieveulen, en Rodin is helemaal weg van dat veulen en hij staat er altijd met open ogen en oortjes naarvoren naar te staren *LOL* en toen die weg gingen stond hij met Jamy achter het hek te wachten en toen sprong hij over het hek heen omdat hij erachter aan wou Lovers gelukkig had die niks maar ik vind het wel erg maf toen ik 2 maanden was deed ik dat nog niet Schijnheilig

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 19:16

Jij stond ook niet na 20 minuten waarschijnlijk... hahahahaha...
Wel maf hoor.. net zoals dat ons welsh A veulen van vorig jaar, net een maandje oud ofzo, of de stalonderdeur is gesprongen.........

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 12:39

haha ja maffe beesten, Jamy is 1,44 en 7 jaar en die komt met moeite in draf over 40, 50 cm *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 12:44

Heel grappig,
maar kijk alsjeblieft uit met zo'n stalen hek, ik neem aan dat het om zo'n landbouw hek gaat met horizontale spijlen.

Je kan je wel voorstellen wat er gebeurt als ze daar met een voorbeen inkomen, bijv. een veulen wat toch niet zo handig blijkt te springen, of moeder die in paniek bij veulen probeert te komen...

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 16:55

hihi leuk he. de mijne doet ook dat soort dingen. ALLEEN SPRINGT ZIJ OVER DRAADJES EN ALS ZE ER ONDER DOOR KAN DOETR ZE DAT OOK. MOEDER HELEMAAL IN PANIEK Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 22:04

ja door het schrikdraad heen vind die ook leuk, maar Jamy maakt het niks uit als het veulen weg is, maar tuurlijk pas ik op het wa sook niet de bedoeling dat die dit deed hoor!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 15:01

wat zijn het ook eigewijze monsters he. wel fijn dat jou merrie niet meteen in paniek is. sym komt ook gewoon niet zomaar terug.