Klaar voor de BoktVeulen verkiezing 2002?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 18:57

Aangezien we nou toch al een hele tijd geleden zijn komen aanzetten met het website idee en we nauwelijks mailtjes hebben ontvangen met foto's en een stukje tekst is er besloten om niet door te zetten met dit idee.

Er waren pakweg 50 inschrijvingen waarvan ik nog niet aan een kwart kwam van personen die iets hadden toegemailt...

De site gaat dus niet door maar indien er nog interesse is kunnen we het eventueel gewoon met een poll ofzo hier op bokt doen.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 19:29

Nou hoor, Verdrietig ik heb wel gestuurd! zijn ze wel goed aangekomen dan? Verward

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:20

laurake schreef:
Aangezien we nou toch al een hele tijd geleden zijn komen aanzetten met het website idee en we nauwelijks mailtjes hebben ontvangen met foto's en een stukje tekst is er besloten om niet door te zetten met dit idee.

Er waren pakweg 50 inschrijvingen waarvan ik nog niet aan een kwart kwam van personen die iets hadden toegemailt...

De site gaat dus niet door maar indien er nog interesse is kunnen we het eventueel gewoon met een poll ofzo hier op bokt doen.


ja snorry, iedere keer vergat ik het!! Als we nou in een topic van ieder veulen een foto zetten met een beetje tekst, dat kan toch ook?