Zeer slaperige pup onder buro

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Zeer slaperige pup onder buro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 14:09

Ach, zo snielig Huilen , ik heb sinds kort een puppie en hij had zogenaamde wolfstenen (aan de achterpoten een "extra" teen die bovenaan zijn poot zit), en die kunnen er dus beter af omdat hij anders het gevaar loopt te blijven hangen en zo zijn hele poot openhaalt. Omdat de ingreep makkelijker is als hij nog klein is heb ik hem dus vanmorgen bij de dierenarts ingeleverd (inclusief zijn lievelingsknuffel Haha! ), mocht hem dus net weer ophalen en nu ligt hij helemaal sloompjes nog onder mijn buro.

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:32

Agossie! Jij hebt hem tenminste weer bij je, één van mijn katers heb ik maandagochtend bij de DA gebracht omdat-ie niet meer kon plassen. Hopelijk mag-ie morgen weer naar huis!

Maarreh, heel veel sterkte voor het pupje hoor! Kriebeltje achter z'n oortjes.

=^.,.^=

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 14:38

Hihi, maf beest, hij was een beetje zielig aan het piepen dus heb ik hem even op schoot genomen, en nu kijkt hij gezellig mee op bokt en knalt af en toe zijn poot op het toetsenbord Haha!

Anoniem

Re: Zeer slaperige pup onder buro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:39

Von schreef:
Ach, zo snielig Huilen , ik heb sinds kort een puppie en hij had zogenaamde wolfstenen (aan de achterpoten een "extra" teen die bovenaan zijn poot zit), en die kunnen er dus beter af omdat hij anders het gevaar loopt te blijven hangen en zo zijn hele poot openhaalt. Omdat de ingreep makkelijker is als hij nog klein is heb ik hem dus vanmorgen bij de dierenarts ingeleverd (inclusief zijn lievelingsknuffel :D ), mocht hem dus net weer ophalen en nu ligt hij helemaal sloompjes nog onder mijn buro.


Die lievelingsknuffel, is dat die ene die *kwak**kwak**kwak* doet??

Wel fijn dat ze er af zijn. Hij zal wel sloom zijn inderdaad, arm dier. Voor je het weet is ie weer helemaal wakker hoor.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:44

Ik had ze id zien zitten, verstandig dat je ze er al af hebt laten halen voordat ze problemen kunnen veroorzaken!

Maar wel snielig hoor!
Ik voel me altijd zo schuldig als ik zo'n beestje moet wegbrengen, ik denk dat ik me adn nog beroerder voel als het diertje zelf!

Veel sterkte voor de kleine stoere vent!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Re: Zeer slaperige pup onder buro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 15:07

Lovely schreef:
Die lievelingsknuffel, is dat die ene die *kwak**kwak**kwak* doet??

Ja die! Dierenarts keek me ook even vreemd aan Haha!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 15:10

aaaaah arm puppie .....maar nu kan die lekker wel mee bokken Lachen
maar geef hem maar een dikke knuf

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 17:16

Arme pup.... lekker suf en snielig onder het buro