Jordy is kreupel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Jordy is kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 22:33

Simone is nu op ponykamp, dus ik zou deze week Jordy doen.
Vanaf gisteren dus, heeft ie gister met een ander paard in de wei staan vechten. Gister had ie wel wat wondjes op zijn been, maar liep hij niet kreupel (heel klein beetje stijf maar verder niet). Dus heb hem gister afgespoten, acederm er op gespoten en een stuk met hem gestapt.
Kom ik vandaag thuis (werk nu drie weken bij intertoys) hoor ik van Myrthe dat hij kreupel loopt.
dus ik er na het eten naar toe, en idd loopt hij nu kreupel. Maar zijn been is helemaal niet dik of warm ofzo. Het is ook meer of hij dat been probeert te ontlasten. Maar goed, het is best banketstaaf, moet je de pony van iemand anders doen, is hij gelijk de eerste dag al kreupel.
Simone belde, en maakt zich behoorlijk zorgen (heb een paar keer gezegd dat het echt niet ernstig is, en wel weer over gaat). Ze wil al naar huis komen, omdat ze het banketstaaf vind voor mij dat ik na mijn werk een uur (oké mandy, iets minder Haha! ) door de regen moet fietsen allen om haar pony af te spuiten en te voeren, terwijl ik niet kan rijden. Maar dat hoeft voor mij helemaal niet, zou toch wel heel raar zijn, als ik die pony op eens niet meer zou willen doen omdat ik hem niet kan rijden (is ook absoluut niet zo).Bovendien kan zij er ook niets aan doen dat hij kreupel is (hij stond wel vaker bij dat paard op de wei). Ze maakt zich natuurlijk ook gewoon zorgen om Jordy, maar goed er is weinig meer aan te doen.
Hoop maar dat het snel weer beter met hem gaat!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 12:09

Ik had dat ook hoor vorig jaar! Toen was ik op ponykamp en toen verzorgde Gwenny (Isabeau) Domingo en toen ging het ook niet zo lekker, toen wilde ik het liefst ook naar huis toe komen!! Wel sneu dat die pony kreupel is, maar daar kan je gewoon niets aan doen en zij zelf al helemaal niet!
Je moet haar gewoon proberen op te vrolijken, anders gaat zij zich zomaar schuldig voelen, omdat ze denkt dat jij het jammer vindt dat je niet kan rijden!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, inge_romeo, Kitty_, Mieke, nien81, onpaard, PeanutGuapa, Rose_Sonny, Vagabondo, ziechriet en 148 bezoekers