Vandaag bij nieuw verzorgpaardje wezen kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Vandaag bij nieuw verzorgpaardje wezen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 14:22

Was een leuk paardje en de eigenaresse was ook harstikke aardig.

Eerst ging ik erop, gelijk naar buiten want ze hebben daar geen bak.
Ik was al gewaarschuwd dat ze me uit ging proberen op de manier: alles is eng dus ik ga steeds stilstaan Extreme duivel de eigenaresse en haar 2 dochters en nog 2 meisjes (allemaal rond de 10 jaar) liepen mee. Nou toen waren we in een paadje dat naar het bos loopt, en jawel hoor... stilstaan Clown dus ik kreeg een zweepje in m'n handen gedrukt van de iegnaresse, dus ik been geven, tik erbij en Anna (zo heet ze Clown ) naar achter lopen... nog een paar tikken en daar ging ze.... Toen ging ik een rondje door het bos, ging ze ook nog 2 keer stilstaan en weer achteruit lopen en een bokkie als ik een tik gaf, maar dan gaf ik nog een tik en dan liep ze wel weer door. Toen ging de eigenaresse erop, en toen ging ze ook stilstaan en naar achter lopen Extreme duivel Toen ging ik nog een heel groot rondje rond een weiland, heel tof Cool Toen heeft ze geen 1x stilgestaan. Aan de overkant van het pad liepen ganzen ofzo en die maakten een heel raar geluid, dat vond ze wel ff eng Bloos dus een beetje dribbelen, koppie in de lucht maar ze liep wel door... Nou toen was ze wakker hoor Haha! Eindelijk liep ze lekker door Lovers toen waren we aan het einde van het pad en wou ik naar rechts want daar stond de eigenaresse met de kinderen te wachten, maar Anna wou naar links, de kant van de stal Extreme duivel Dus dat werd weer stil staan, achteruit lopen en een paar bokkies... Dit keer deed ze wel ERG moeilijk maar uiteindelijk kreeg ik haar weer vooruit Haha!
Toen op weg naar stal was ze heel vlot, daar heeft de eigenaresse haar nog gelongeerd en hebben we de stal gedaan.

Volgende week spreken we nog een keer af en gaan we naar de Maarseveenseplassen, en daarna ga ik haar 1 of 2 keer per week berijden.

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 14:34

dat is wel leuk voor je
want daar in de omgeving vind je niet zo veel verzorgpaarden. ik heb het zelf ook een tijdje gezocht toen ik nog bij mijn vader inhuis woonde en daar op school zat. ik kon toen niks vinden

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 15:02

idd alleen op de gageldijk en in groenekan staan er veel (daar heb ik er ook 2) maar dat is al weer gauw een half uur fietsen vanaf mijn huis. Dan de meern, ook gauw zo'n 20/30 minuten fietsen, en dan waar Anna staat is ook zo'n 20/25 minuten fietsen, maar daar op die weg staan er ook veel en daar was ik nog nooit geweest...

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 15:05

Leuk voor je wees er maar zuinig op.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 16:24

Jah, het is alleen voor de zomervakantie, dat is wel jammer....